2020年11月10日星期二

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 10-NOV-2020 )

紅燒枝竹豆腐火腩煲套餐 ($63) - 好味道呀   最鍾意食枝竹


虎皮椒四季豆炒咸肉套餐 ($63) - 今晚再 Encore 呢個餸   不過無上次咁辣   咁都好   哈哈


( 10-NOV-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   但今日個天灰灰暗暗   感覺唔得精神咁呀   哈哈 ~

早餐食腿蛋治   無咁悶   但其實唔想食 ~


菇場勁忙   見同事出去先知已經係 Lunch Time ~

出去萬寧買嘢   再去買果仁比里奧大人同事   之後再去銀行打簿   搞掂哂就買菠蘿叉燒包番菇場食   已經 12 點半喇   今日出咗去好耐咁   哈哈 ~

仍然超級勁忙   無啦啦 8 卦問佢啲嘢係咪交帶得好清楚   我話好清楚   之後條友 Skype 話難得一次咁清楚   我話其實我以為妳問我係咪戴咗眼鏡睇嘢好清楚咋   哈哈 ~

放工即走   里奧大人食晚開會   所以同佢食飯 ~

去佢公司等陣   順便比包杏仁比里奧大人同事   比完就即去食飯喇 ~

7 點唔夠都要走人   頂爺話我接佢放學   我話係送佢番學呀   哈哈哈哈 ~

感恩去到巴士站即有車   可以早啲番屋企 ~

放低嘢就即抹柜同拖地   沖埋涼就休息 ~

里奧大人 10 點半先番到屋企   真係替佢攰呢 ~ 

今晚睇咗半 Part 新聞都瞓   其實都 11 點幾   雖然想 11 點瞓   但又好想睇新聞囉 ~

沒有留言:

發佈留言