2020年11月4日星期三

茄汁鹹牛肉意粉 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包 ( 4-NOV-2020 )





( 4-NOV-2020  WED )

今朝搭早咗班車   所以去大快活買早餐   好耐無食喇   覺得食新嘢   哈哈 ~

今次要少通粉   我覺得份量啱啱好


菇場勁忙呀   一望個鐘已經 11 點半   真係要抖下先 ~

咁我正想合埋眼抖下   點知小 A 無啦啦走埋嚟   話我戴咗眼鏡好似英文 Miss   我覺得好搞笑   點解要強調英文 Miss 呢 ~

不過我確實唔出聲個樣係比較斯文   但其實應該每個人都係咁啦   咁加上我戴咗眼鏡就更加斯文咁囉   初初番教會   好多教友都以為我係 Miss 或者社工   但識落我之後就覺得我痴痴地   哈哈 ~

Lunch Time 要行下   其一未餓   其二真係要出去解凍   咁去銀行打簿再買意粉   之後買埋 Lunch 就番菇場慢慢食 ~

鯪魚球米 (少米)   我覺得少米真係好好多   因為番到菇場都仲有湯呢  


仍然忙呀   差唔多做到放工   但仲未做完   留番聽日做 ~

放工即走   番到屋企沖埋涼就抖下先 ~

里奧大人 7 點放工   我都預備晚餐喇   又係接近 8 點先開餐 ~

是日晚餐 - 茄汁鹹牛肉意粉 + 粟米蛋花湯 + 自家制麵包

茄汁鹹牛肉意粉 - 之前買咗 2 罐鹹牛肉   估唔到咁快到期   但依家嘅鹹牛肉係無鹹香   所以我加塊芝士提味   嘻嘻 ~

粟米蛋花湯 - 本身想買菜   但同呢餐西餐唔 Match   所以要改為粟米湯   哈哈哈哈 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事尋日同今日都比咗麵包   咁一次食埋去啦   唔想每晚焗兩個呀 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~      

睇電視睇到 11 點   之後我都都瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言