2020年11月7日星期六

燒汁焗雜丸 + 西蘭花 ( 7-NOV-2020 )



( 7-NOV-2020  SAT )

感恩起身都精神   始終半夜去咗廁所   唔算係一覺瞓天光嘛   哈哈 ~

今次試另 1 間早餐   雖然好味道   但真係好飽   我已經走包   但都食剩 1/3 麵   因為已經飽到上喉嚨   再格硬食就會比番哂佢了 ~


菇場勁忙呀   好在 12 點半就搞掂哂咋 ~

今日搭巴士去新都城   感恩車程順利   2 點唔夠已經到咗   咁我去大生買薯片同啫喱就 Join 埋家姐喇 ~

街邊乾炒牛河 ($56) - 家姐同姐夫 Share   我實在唔餓   所以唔想食


花生醬金磚西多士 ($32) - 我同家姐都鍾意糖漿


食完即同家姐去超市買雪糕   叫姐夫喺車度等   唔好阻住我哋周圍睇嘢   哈哈 ~

比完錢就我去拎雪糕先   點知見到船頭   咁等埋家姐一齊打過招呼先一齊去拎喇 ~

番到屋企都接近 4 點   Berry 又怪聲歡迎我 ~

衰女包   家姐整梳化   佢圍住梳化行   但對眼係望實家姐   家姐一郁就即飛樸咬家姐隻手呀   真係黐黐地線咁 ~

用零食引佢   唔係咁樣係唔會理我的   哈哈哈哈



個頭好似 Key 落去咁


次次食完佢鍾意食嘅零食   就會舔舔脷


之後望都唔望我喇


個樣好搞笑 


最鍾意望住出面 (即係唔會望我)


佢鍾意中眼瞓   但我一行埋去就會走開


之後家姐拎電腦喺飯廳做嘢   咁我陪佢   估唔到 Berry 都坐喺隔離   好似陪住我哋咁


佢又好憎家姐拎起個鞋架   如果拍個鞋架仲會直接飛去咬佢   咁我叫家姐整比我睇   衰女真係即咬呀   到我整啦   諗住外人唔咬喇啩   點知都係即咬呀   咬到好鬼痛囉   之後仲咬我手腕位置   好在唔係大狗   唔係比佢咬死都似   怪不得家姐咁驚衰女包咬啦 ~

今日唔駛執嘢   所以可以抖下 ~

家姐好鍾意我個八哥電話套   咁里奧大人又送個比佢   但我話臨走前拎電話要小心啲   唔好拎錯番屋企   哈哈 ~

咁佢即換電話套   換完就無啦啦話拎錯我部電話   佢真係想企身去餐枱拎咁㗎   之後先知道自己將電話底面調轉囉   因為佢電話面係平嘅   調轉咗就凸出來同我電話一樣   但真係笑死我囉   佢自己一路拎住部電話同同事 Whatsapp 家嘛   點會拎咗我部電話呀   係咪比 Berry 嚇到神經衰弱呀   哈哈 ~

咁等 Berry 食完晚餐就同佢梳毛   佢超級 Enjoy 呀   放軟哂成個身瞓落地下   我哋同佢四手按摩   真係皇帝式享受   但點解成日蝦我哋架   嗚嗚嗚嗚 ~

7 點左右走喇   番到屋企再大清潔廁所   沖埋涼就等里奧大人放工 ~

里奧大人接近 9 點先放工   真係等到無哂 Mood ~

是日懶餐 - 燒汁焗雜丸 + 西蘭花

燒汁焗雜丸 - 我覺得里奧大人鍾意食焗多啲   可能加咗燒汁有啲味道 ~

西蘭花 - 單買一個要 $8.9   買兩個就$12   我驚食唔哂就買一個   買完之後就覺得超級唔抵   哈哈 ~

洗埋碗就再沖多次涼   真係沖涼攰過煮飯   哈哈 ~

見佢咁攰   等佢食完再比杯雪糕佢食   不知幾開心 ~

今晚雖然夜食   但 11 點幾都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言