2020年11月28日星期六

鮮蝦韭菜餃米粉 + 鮮蝦韭菜餃拚手打牛丸粗麵 (外賣) @ 屋企 ( 28-NOV-2020 )



( 28-NOV-2020  SAT )

尋晚終於唔駛開冷氣瞓   今朝起身都覺得凍呀 ~

早餐食飽啲   所以食吉列魚柳餐   間唔中食真係唔錯 ~


菇場唔忙呀   做自己嘢等放工 ~

唔知係咪頭先食得油得滯   12 點開始好反胃   有啲想嘔嘅感覺   但點解會咁遲先有呢啲感覺嘅   哈哈 ~

放工即走   感恩 1 點 15 分開車   去到新都城都 2 點 ~

超級勁樣衰   我懶醒約家姐喺大生等   但一出去又唔見   所以即打比家姐   我笑住叫佢   佢話係咪搵唔到大生呀 ?!   哈哈   好在佢見到我咋 ~

呢個時間食肆肯定多人   所以我叫家姐同姐夫食 Lunch 先   之後再幫我買 Lunch ~

其實如果佢哋早食   我就直接去佢屋企   但今日佢地晏咗   所以喺新都城 Join 埋喇 ~

去完譚仔拎 Lunch 就去 A1 買焦糖芝士蛋糕   做特價只係 $52 咋 ~

買完即番家姐屋企   同家姐 Share 米線 ~

重慶 3 小辣   家姐打比我問係咪要廣東 3 小辣 ?!   我真係以為係新口味呀   原來佢記錯


好似好耐無見家姐同 Berry 咁   不過家姐只會問嚟唔嚟探 Berry   哈哈 ~ 

身型真係好似柴柴


唔多友善   哈哈


仲迴避鏡頭添


一見支除塵拖板   就好似條鱷魚咁飛出來咬獵物


佢最憎呢個除塵拖板   又唔知成張除塵紙都係佢啲毛喎   唔拖點得呀


今日好攰咁呀   所以都係灘喺梳化同家姐傾偈 ~

我問家姐要唔要薯片 ?!   佢話唔要   之後我話咁我自己買 2 包算喇   家姐即話我衰呀   我話點解咁講 ?!   因為佢話佢唔要都諗住我唔要喎   咁又係   平時佢要我要   佢唔要我都唔要家嘛   哈哈 ~

之後我比家姐睇張好肉酸嘅網上照片   家姐話: 好似妳比我個 Icon 咁樣   真係比佢嚇死呀   聽到 "好似妳" 呢 3 個字真係有啲驚囉   哈哈 ~

個樣攰到不得了


托住我隻手瞓覺   我勁開心


再托住我對腳上面瞓覺   真係好難得㗎


眼瞓喇   點摸都得   呵呵


我挨落佢身上面   感覺到佢抖咗一下大氣   好得意呀


7 點左右走人   話咁快又一日 ~

番到屋企就拖地再大清潔廁所   沖埋涼就等里奧大人放工 ~

今晚唔煮喇   所以叫里奧大人買外賣番屋企食 ~

9 點開餐   唔駛洗碗真開心   哈哈 ~

睇多陣電視   今晚 11 點幾都瞓喇   聽日都早起身呢 ~

沒有留言:

發佈留言