2020年11月9日星期一

蠔油燜冬菇雞膇 + 臘腸拚潤腸 ( 9-NOV-2020 )

之前喺超市買咗雪糕   $90/2 盒   仲送一條雪條   但我依家先知係唔同牌子   哈哈




( 9-NOV-2020  MON )

感恩一覺瞓天光   但都好想繼續瞓   哈哈 ~

早餐食奶醬多   好似無咩胃口咁 ~


菇場超級勁忙   做到個人都有少少亂   明明 79 到 80   居然寫咗 79 到 70   一係就 4 同 5 調轉   數字寫錯真係好煩   好在自己睇到咋 ~

忙到 11 點 45 分   話咁快就 Lunch Time ~

比自己抖下   所以出去行咗半個鐘   之後再買腸粉+燒賣番菇場食呢 ~


仍然勁忙   今日對數字對到有啲暈陀陀~

放工即走   買埋菜就番屋企喇 ~

番到屋企即沖涼   之後預備晚餐 ~

是日懶餐 - 蠔油燜冬菇雞膇 + 臘腸拚潤腸

蠔油燜冬菇雞膇 - 尋晚燜定   因為里奧大人 Off 就可以早啲食飯   今晚就咁翻熱就搞掂   我覺得今次鹹咗啲   但其實我落咗好少豉油   咁下次唔落喇 ~

臘腸拚潤腸 - 過哂期都照食   我同里奧大人話兩款差唔多色咁嘅   佢話臘腸呢啲唔會過期   我啲朋友都係咁講   不過我話早啲食確係口感正好多   同埋味道濃好多㗎 ~

食埋就洗碗   諗住會出汗   點知一滴汗都無出過   咁又要再沖涼洗頭   之得頭先洗埋頭啦   唉 ~

依家最期待係 9 點半睇 "木棘証人"   之後再睇埋阿爺廚房 ~

今晚涼涼哋   所以睇完都即刻熄電視瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言