2020年11月21日星期六

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 21-NOV-2020 )

生炒骨飯 ($45) - 好味呀   已經少飯都咁多飯


雜錦西炒飯 ($45) - 食剩一大半   所以留番聽晚食


( 21-NOV-2020  SAT )

今朝同里奧大人一齊 8 點 15 分起身   我梳洗後就等食早餐喇 ~


里奧大人本身番中午   但公司有活動   所以 10 點半要番到公司 ~

難得我 Off   反而要 9 點半出門口   好在一陣可以早啲見佢咋   哈哈 ~

食到咁飽   因為今日要體力勞動 ~

今日難得喺屋企   所以一於大清潔屋企   再執廚房同大清潔廁所   搞掂哂就即刻沖涼 ~

話咁快又已經 1 點   咁就做咗 3 個半鐘家務   好在今朝早起身咋 ~

諗住抖下   點知家姐打嚟傾偈   傾咗半個鐘   之後我真係要抖喇   哈哈 ~

2 點半食嘢   食完又要抖   隻手好痛呀 ~ 

喺馬莎買嘅脆皮餐包   只係 $19   仲要好味道   有機會一定再買


一個人食真係好求其   本身個包面焗到燶哂   我刮走啲燶咋


抖到 3 點半就即出門口   訂完煤氣爐就即去教會   因為我送口罩托比教牧同工   要麻煩同工幫手派呀 ~

本來諗住去里奧大人公司買麵包比佢啲同事   但我驚呢啲時間嘅麵包唔新鮮又選擇唔多   所以都係喺太子餅店買麵包算喇   里奧大人叫我買 6 個   咁我買夠 8 個啦   但原來買 2 送 1   咁就梗係買 9 個啦   哈哈 ~


買完收到里奧大人電話   嗰下勁驚啦   心諗唔係唔駛買呀嘛 ?!   估唔到真係叫我唔駛買呀   佢話同事自己去買   不過我話已經買咗喇   一定要等我   最慘我去到巴士站係睇住部巴士駛開   真係最鬼激氣呀   哈哈 ~

感恩等 6 分鐘就有車   好快去到里奧大人公司 ~

去到即叫里奧大人拎包呀   之後佢地都要做嘢   我就同陳老二傾計   傾咗 1 個鐘   之後要番崇拜喇 ~

崇拜完畢就幫手   之後等里奧大人放工 ~

8 點幾終於放工   可以去食晚餐喇 ~

食完都即番屋企喇   沖埋涼就休息   今日好鬼熱呀   所以有啲攰 ~

教會同工請我食㗎   可能見我送口罩托比佢呀


睇埋半 Part 新聞    11 點 15 分都瞓 lu ~

沒有留言:

發佈留言