2020年11月29日星期日

燒賣 & 鮮竹卷 & 雞扎 (外賣) + 蠔油小旺菜 ( 29-NOV-2020 )

我買咗紫衣大腰果 ($40) / 南棗合桃膏 ($30) / 金羅漢果 10 個 ($50)
家姐比嘅杏仁條 & 粟米捧 & 果汁軟糖


( 29-NOV-2020  SUN )

今朝 8 點半都醒咗   咁都刷牙沖涼喇 ~

早咗 15 分鐘起身   所以多咗時間食早餐   不過依家都唔會話慢慢嘆   用正常速度食完就走   雖然人唔多   但都盡量避免留喺食店太耐 ~


本身 10 點半到里奧大人公司幫手   但我 10 點鬆啲都到咗 lu ~

里奧大人都好奇怪做咩咁早   佢以為已經 10 點半呀   哈哈 ~

佢同事阿妹第一時間同我講多謝我啲朱古力   其實有時都反應唔切   之後頂爺又話用我啲朱古力整麵包   兩個都話我啲朱古力   我真係有啲亂   因為我買咗兩款比佢哋家嘛 ~

咁我買咗包脆脆比叻叻   佢又送咗 1 支茶比我   我係都唔要   佢直接放入我手袋   勁搞笑   佢哋個個都知我個袋好大   可以裝好多嘢咁   哈哈 ~

崇拜完之後   我就去買嘢   今日涼涼地行街真係好舒服 ~

買咗一袋嘢   原來都差唔多夠鐘 ~

2 點前到里奧大人公司   但仲要等多陣先放工   咁同佢啲同事傾多陣偈先 ~

皇太后拎包蕃薯出嚟   我問咩蕃薯 ?!   佢無答就直接放入我個袋度   呢下搞笑   之後再比多 2 隻紫蕃薯比我   仲教我點樣揀蕃薯 ~

我哋傾到唔願走   原來已經 2 點半   里奧大人話好餓呀   要去食 Lunch 喇   哈哈 ~



食完要去公司放低啲嘢   之後去九龍灣 ~

里奧大人去剪髮   我就買點心再行商場   喺天上野買咗地拖   只係 $139   因為做半價呀 ~

家姐話隻隻唔同樣   我就話隻隻都好樣衰   特別係上層中間嗰隻   個樣好老呀   哈哈


番到屋企都 5 點   沖埋涼就熨 2 機衫   搞掂哂就抖下 ~

差唔多 6 點幾就炆餸   之後就預備晚餐 ~

是日懶餐 - 燒賣 & 鮮竹卷 & 雞扎 (外賣) + 蠔油小旺菜

燒賣 & 鮮竹卷 & 雞扎 (外賣) - 里奧大人話買 4 樣好喇   但我買 3 樣就算喇   因為仲有菜同芝士蛋糕食呢 ~

蠔油小旺菜 - 以前唔鍾意食蠔油   呢排又鍾意番   可能真係覺得就咁食菜好寡   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   沖埋就休息下先再食芝士蛋糕 ~

里奧大人 9 點幾瞓覺喇   佢真係好攰呢 ~

我就睇 youtube   不過睇到 11 點都瞓 lu ~ 

沒有留言:

發佈留言