2020年11月22日星期日

鹽酥雞扒拚西炒飯 + 蒜蓉蒸金菇 + 忘不了小旺菜 ( 22-NOV-2020 )



( 22-NOV-2020  SUN )

今朝瞓到 9 點 20 分都起身   都預咗自己瞓得唔會太晏 ~

梳洗完就整早餐   食完就開機洗枱布   之前淘咗好多枱布   所以今朝洗深色先   今晚再洗淺色 ~

早餐係尋日里奧大人同事食剩咗嘅吞拿魚包   之前買咗樽咖啡粉   今朝終於飲哂   勁開心 ~ 

家姐話做咩個包咁燶   佢好少會咁留意   哈哈


食完抖下先   之後就熨 3 機衫   我最怕熨床單被舖同里奧大人嘅西褲   不過點都熨㗎喇   想快啲熨完快啲收埋去 ~

熨完都 12 點半   係時間抖喇   隻手有啲痛呀又 ~

里奧大人 2 點 15 分左右放工   我都預備下午茶喇 ~

估唔到今日車程咁快   等佢沖埋涼就可以即刻有得食喇 ~

芝士鹹牛肉包 & 奶油花生醬包


里奧大人話今日公司有個大禮物袋   佢就喺袋度睇下有咩公仔   佢搵到 Minions   之後再繼續搵下仲有無   咁頂爺即問佢搵咩 ?!   佢話想要 Minions   因為太太好鍾意 ~

真係估唔到里奧大人會咁主動搵 Minions   之後頂爺即刻搵咗一套 Minions 比我   真係好感動呀 ~

里奧大人做一陣公司嘢就話要瞓一陣   我同里奧大人講話今朝 9 點幾起身   佢問我做咩唔瞓耐啲 ?!   我話次次佢出門口   我都瞓得唔係咁好   同埋好似好衰咁   你番工我就瞓   之後佢話咁佢瞓晏覺又好衰咩 ?!   假期梗要瞓嘛 ~

我唔眼瞓   所以睇 Youtube   好似好耐無睇咁   哈哈 ~

唔係咁餓   里奧大人又瞓到 6 點半   所以我話 7 點半先開餐 ~

諗住 7 點 15 分準時開餐   但林謝謝打比佢訴苦   差唔多 8 點先傾完 ~

是日懶餐 - 鹽酥雞扒拚西炒飯 + 蒜蓉蒸金菇 + 忘不了小旺菜

鹽酥雞扒拚西炒飯 - 前晚同尋晚食剩嘅飯餸   本來諗住開鑊整熱   但好驚炒完之後無哂啲飯   所以都係開焗爐好啲喇   哈哈 ~

蒜蓉蒸金菇 - 好想食濃味嘢   呢個算濃味得來都健康呢 ~

忘不了小旺菜 - 之前食剩半棵   今晚都食埋去喇   最開心係清哂樽忘不了 ~

洗埋碗都 9 點   即沖涼喇   食埋生果就休息休息 ~

今晚繼續睇 "木棘証人"   差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言