2020年11月13日星期五

黑椒牛仔骨 + 火腿粒炒飯 + 皇帝菜 ( 13-NOV-2020 )

里奧大人話咁好買地們蕉嘅 ?!   之後話我平時係買老翻香蕉   仲話記得係 A 字頭嘅   其實佢唔講真係無留意呢   哈哈





( 13-NOV-2020  FRI )

今朝好快搞掂   所以搭早一班車   8 點 20 分都番到菇場喇 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

凍呀   要出動暖手器


今日唔出去行喇   想抖下同整下相咁呀 ~

Flakes + 乳酪   安慕希乳酪真係好飽肚   次次食完都可以頂到夜晚食飯 ~


仍然唔忙   繼續做自己嘢   哈哈 ~

放工去買雞骨草比里奧大人   之後都番屋企 lu ~

沖埋涼就抖陣   等里奧大人放工先預備晚餐 ~

里奧大人 7 點打嚟話有 Urgent 嘢做   好在 10 分鐘後就話放工咋   咁我都煮晚餐喇 ~         

今晚要炒嘢   要需要啲時間   所以 8 點先可以開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 火腿粒炒飯 + 皇帝菜

黑椒牛仔骨 - 唉   又係煮到十級"鞋"   我見到里奧大人扯住件牛仔骨嚟食呀   我其實勁想笑   但唔敢啦   今晚大家都食到好攰   因為要咬好耐先入吞到   哈哈哈哈 ~

火腿粒炒飯 - 買咗包火腿扒接近 1 個月   應該都已經過期   因為火腿扒呢啲係唔放得耐   所以我解凍前後   炒熟之後都試味   感恩無壞到呀   哈哈 ~

皇帝菜 - 我同里奧大人講話呢啲係皇帝菜   佢話無之前咁濃味   但其實我都覺   不過我覺得無咁濃味係好食好多呢 ~

洗埋碗就大清潔廚房   搞掂哂即沖埋涼   沖完就啱啱好 9 點半   可以睇棘証人大結局喇 ~

今晚都攰   11 點都即瞓 ~

沒有留言:

發佈留言