2020年11月1日星期日

聚寶廚坊 @ 紅磡 ( 1-NOV-2020 )

2 人餐 ($185)
口水雞 (例牌) - 麻麻辣辣真係好惹味


生煎鹹魚茸肉餅 - 里奧大人叫㗎   佢真係好鍾意食呢啲肉餅


蜜椒薯仔牛柳粒 - 呢個我叫嘅   因為自己唔識整   哈哈


老火靚湯 (細煲) - 應該有 4 碗


青紅蘿蔔豬骨湯


凍檸檬七喜 (+$8)


配香茅油飯   個飯都幾好味


( 1-NOV-2020  SUN )

今朝里奧大人出咗門口都唔知   但我瞓到 7 點半就好似醒醒哋咁   不過都會繼續瞓   因為 10 點先鬧鐘響 ~

鬧鐘一響都起身   沖埋涼就去食早餐 ~

真係好鍾意中式早餐配咖啡   其實如果朝早去飲茶   我都一定會買杯咖啡飲㗎


今日有事奉   所以要早啲番去教會預備 ~

一到教會   又同弟兄姊妹傾偈   真係差啲唔記得自己有事奉   哈哈 ~

依家小組有啲問題   我已經將某幾個人當作陌路人看待   里奧大人都話平常心面對佢哋   始終喺教會   我好傾嘅弟兄姊妹都有 10 個   唔想因為某幾個人而令我番教會唔開心囉 ~

我同里奧大人講呀   我比哂機會佢哋   同埋次次係我主動上前打招呼   我要做嘅嘢已經做哂   我問心無愧   而佢哋仍然要咁   咁由得佢地   我好攰   再無多餘嘅精神力氣再為佢地做任何嘢 ~

今日喺教會勁多嘢做   又周圍走   真係出哂汗呀 ~

1 點半離開教會   即搭小巴出太子拎眼鏡   之後再行陣花園街   買埋燒餅就去里奧大人公司 ~

今次買咗燒餅比佢啲同事食   真係好鍾意開心 Share   同埋好難得出旺角   哈哈 ~

都唔少人買嘢


抖陣再去買 Lunch   食埋先再幫手 ~

好似病人餐咁   哈哈


6 點幾就走人   食埋晚飯就番屋企喇 ~

沖埋涼都休息   我就睇 Youtube 又打下機 ~

里奧大人 9 點半瞓覺喇   佢真係好攰呢   不過我 10 點幾都瞓 lu   今日勞動咗成日咁   都比較攰呢 ~

沒有留言:

發佈留言