2020年11月20日星期五

小王牛肉麵 @ 九龍灣 ( 20-NOV-2020 )

鹽酥雞扒麵 ($60) - 食咗 1 件雞扒咋   所以最後要打包啲雞扒


半筋半肉麵 (養生牛骨湯) ($60) - 里奧大人話幾好味   咁要揀湯底同埋配料   我一路問里奧大人要咩   但一路自己幫佢揀   我自己都忍唔住笑   哈哈


鮮肉小籠包 ($22/2 件) - 一般啦   無咩肉汁


( 20-NOV-2020  FRI )

感恩一覺瞓天光   如果日日係咁就好喇   嘻嘻 ~

呢排都早一班車番工   我估以後都應該係咁 ~

仍然買奶醬多   但今日件多士好乾   食得比較辛苦 ~


9 點準時開工   因為超級勁忙   忙到 12 點 50 分呀 ~

今日老闆請食午餐   因為今年疫情關係而取消春茗   其實唔講都唔記得今年無春茗 ~

仲有春茗入場嘅利是一封   呢下真係好有驚喜喇 ~

上湯波士頓龍蝦伊麵 & 梨山醬汁骨 - 個骨好味呀   同埋份量都好多   但送伊麵就唔夾喇   哈哈


咁 Admin 話呢餐係春茗飯   我以為講下年   之後溫總話今年年頭無搞春茗嘛   我真係完全唔記得   最搞笑家姐話今年食兩餐春茗飯   我仲話係添   哈哈 ~

忙咗一陣又等放工   今晚去訂煤氣爐   所以唔煮飯喇 ~

放工去九龍灣行陣   我去馬莎睇麵包   買咗 Pack 脆皮餐包就走喇 ~

之後再去 Market Place 睇嘢   差唔多走嘅時候   聽到有個女人比人偷咗個手袋   報警之後就喺度等警察   希望佢搵得番個手袋啦 ~

行完 MUJI 諗住再周圍行   點知里奧大人打嚟話到咗德福   原本已經 6 點 45 分   真係掛住行到連幾點都唔知   哈哈 ~ 

今晚見到里奧大人個樣好攰呀   真係心都痛埋   希望快啲到 12 月就可以請假抖下 ~

快快食完就去訂煤氣爐   但又唔肯定個 Size   所以都係番屋企睇咗先   聽日再訂好過 ~

我同里奧大人講話想做一啲好激嘅嘢   里奧大人話係咩 ?!   我話想飲珍珠奶茶   哈哈   估唔到佢話飲啦   又唔係成日飲 ~

不過飲咗 1 啖之後   都係拎番屋企飲好啲   成日唔記得自己戴住口罩唔飲得嘢   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後都休息喇 ~

我好鍾意食呢兩款零食   但賞味期限好短   所以每次最多只買 2 包


睇多陣電視   11 點幾都瞓   但里奧大人仍然做緊公司嘢 ~

沒有留言:

發佈留言