2020年11月26日星期四

韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 清甜白蘿蔔 & 小旺菜 ( 26-NOV-2020 )

皇帝蕉   老闆話本身 $20/磅   差唔多收檔就 $20/份   終於食到好味嘅皇帝蕉   下次見到會再買


( 26-NOV-2020  THU )

感恩一覺瞓天光   但仲係覺得攰   可能個人太濕重喇 ~

今日試新嘢   吞拿魚三文治好味   可惜即磨咖啡唔夠熱 ~


菇場唔太忙   又可以做自己嘢喇 ~

家姐今日開始 WFH   里奧大人都應該下星期㗎喇   我就肯定無   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再買米線番菇場食 ~

墨魚丸米線 (麻辣湯底 2小辣)   我本身要小辣   收銀員即話好辣   叫我揀最細嘅辣   不過我真係想食麻辣祛濕   唔辣咪等如無食 ?!   所以最後揀 2 小辣   比佢嚇一嚇有啲驚   但我都覺得唔夠麻辣   反而覺得味精重囉


之前家姐話呢隻蒟蒻好食   但我無見過   所以今次見到好開心   即買包比佢食


仍然唔忙   可以放工即時走 ~

去街市買水餃   再買定幾日菜   今晚街市唔多人   可能街市又再中招   所以啲人唔敢嚟買嘢 ~

買完即走   今晚里奧大人同我同步番到屋企   好在今日只係淥嘢咋 ~

我沖埋涼先煮嘢   7 點鬆啲可以開餐 ~

是日懶餐 - 韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) + 清甜白蘿蔔 & 小旺菜

韭菜餃拼水餃 & 炸魚皮 (外賣) - 本身想煎蝦餅   但里奧大人話個咀生瘡   所以就煮啲清清哋嘅嘢啦 ~ 

清甜白蘿蔔 & 小旺菜 - 近期都係買呢兩樣   因為可以留得耐啲   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

今晚里奧大人 10 點都瞓覺   佢真係好攰呢 ~

不過我 10 點 40 分都瞓   呢排呢個時間就會眼瞓   咁都唔錯   11 點前瞓真係好健康咁呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言