2020年11月15日星期日

星州炒米 (外賣) @ 屋企 ( 15-NOV-2020 )


我 Whatsapp 比家姐睇   之後即打嚟話個麵包比佢切成咁   因為唔知道要影相呀   我話無問題喎   都係做個記錄之嘛


( 15-NOV-2020  SUN )

今朝 6 點 15 分起身   因為要去里奧大人公司幫手 ~

食完早餐就番公司   里奧大人啲同事見到我都好出奇   無諗過我咁早出現 ~


我真係諗住唔駛點幫手   但原來係好忙   仲有突發事發生   好在好快搞掂   之後無咁忙就同啲同事傾偈   所以時間好快過 ~

我今日真係好開心   因為好多時間見住里奧大人呀   所以佢啲同事個個都話我好好   成日嚟幫手   咁幫手真係第一嘅   見到里奧大人就當 Bonus 啦   有時幫手嘅時候   我都全程見唔到佢㗎 ~

差唔多 1 點就要去食午餐   因為里奧大人 1 點 45 分要開會 ~

咖哩焗雞扒炒飯 ($50) - 好味呀   但食完呢個飯都飽哂


我食咗半碗仔咋   所以要打包   之得叫件多士算啦


今日真係知道里奧大人喺公司係好忙好忙   好多時候都聽唔到我電話   我有時都嬲㗎   但今日真係切切體會到佢真係好忙   全日周圍走   仲要個個都搵佢傾嘢   真係水都唔得閒飲   我直頭覺得時間係唔夠用   所以經過今日   我要好好體諒佢工作嘅辛勞 ~

食完就去家姐屋企   我覺得好似整定咁   因為姐夫今日唔得閒   咁啱里奧大人又開會   我又可以陪下家姐   但佢今日要去糟糟屋企拎臘腸   所以我自己去家姐屋企先   好過我喺屋企等佢車我啦   我又可以早啲見 Berry ~

感恩好快有巴士   2 點半已經到家姐開企 ~

我一開門   Berry 即縮入梳化底   之後我一入屋   佢先慢慢爬出嚟   再高音怪聲咁叫   又係咁撲我 ~

一影相就咁


佢真係咁樣望我㗎   明明可以正面望我的   唔通佢覺得我好煩 ?!


食緊去尿味嘅餅乾


大肥婆呀   係咁肥就好啦



我將對腳貼住佢個身   佢細細個實會黐埋嚟㗎   依家無可能   哈哈   


佢眼瞓呀   所以我係咁摸佢   等佢瞓覺




瞓喺自己隻腳上面   勁


之後又上梳化瞓



瞓得好林喎


佢一郁   我就伸對喺佢前面   等佢托住我對腳瞓呀   我好鍾意咁㗎   不過佢只瞓咗一陣


家姐 3 點幾番到屋企   Berry 就未停過周圍走   頭先明明好眼瞓㗎噃 ~

抖陣就食蛋糕   順便比家姐試里奧大人同事嘅自家制麵包   我真係成日想佢試下㗎   佢試咗少少   話啲麵包都好味   同埋好飽肚 ~

勁為食



想咬張紙出來


糟糟特登喺英國訂比家姐嘅聖誕禮物   佢真係好錫家姐


食完就煲雪梨羅漢果茶   搞掂哂就抖下   我開始有啲攰喇 ~

妹妹 5 點幾嚟咗   又係飲汽水同打機   真係好似放監咁   哈哈 ~

里奧大人 6 點左右放工   咁我都走喇 ~

番到屋企即沖涼   今晚只係炒熱啲星州炒米就搞掂 ~

洗埋碗都休息   之後睇電視 ~   

我 10 點半就瞓喇   里奧大人以為我唔舒服   哈哈   我話今朝早起呀   依家真係好攰喇 ~

沒有留言:

發佈留言