2020年11月3日星期二

皇城餐廳小廚 @ 紅磡 ( 3-NOV-2020 )

至尊咖哩牛筋腩煲 ($63) - 呢個好味道   香香辣辣


都好多牛腩


虎皮椒四季豆炒咸肉 ($63) - 勁惹味   我話好辣   里奧大人話唔辣   嗰下覺得佢真係食得咁辣   點知原來佢無食虎皮椒呀   係我講得衰嘅   應該話虎皮椒好辣嘛   哈哈


( 3-NOV-2020  TUE )

尋晚瞓到半夜去廁所   之後瞓唔番咁滯呀   好在最後都瞓得番咋 ~

里奧大人話尋晚發惡夢   講佢搭嘅 Lift 直衝落地面   之後停低嘅時候見到我喺 Lift 出面   好似 Spider Man 咁黐住部 Lift 喎   咁佢大力開 Lift 門拉我入去   之後部 Lift 有好多人入咗嚟   呢下恐怖   哈哈哈哈   我話係咪好掛住我呀 ?!   呢兩次發夢都有我份   雖然都係惡夢   哈哈哈哈 ~

早餐食芝腿治烘底   芝士熔哂真係好好味 ~


菇場又整冷氣   不過又唔焗喎 ~

Lunch 食杯麵   阿齋話又食杯麵   我話就嚟過期喇   佢好大反應話唔係嘛   杯麵都會過期 ?!   之後我比佢睇囉   到期日係 20/11/2020 呀   佢話頂我唔順   杯麵都可以攏到就嚟講期   哈哈 ~

今次都唔駛問師傅整完冷氣未   我都知已經整好   因為啲手指已經凍到硬哂   打字都有困難 ~

家姐 Whatsapp 話鈣思寶好平   又買咗 4 Pack   我話又買 ?!   之後佢打比我解釋   話依家計埋係幾多幾多   咁我話咁平妳又唔買多啲 ?!   家姐話頭先又話我又買 ?!   依家又叫我買多啲   咁究竟妳想我點㗎 ?!   哈哈哈哈   咁我之前唔知價錢嘛   知道覺得勁抵咪可以買多啲囉 ~

去里奧大人公司等佢   佢啲同事見到我就話多謝我啲零食   我都差啲唔記得之前買比佢哋食添 ~

傾多陣就去食飯   食完都要走人喇   里奧大人要開會 ~

番到屋企都差唔多 8 點   沖埋涼就休息一下 ~

里奧大人接近 10 點先開完會   番到屋企即沖涼   抖多陣都瞓覺 ~

我就繼續睇電視   11 點先瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言