2020年11月18日星期三

臘味拼盤 + 清甜旺菜 + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 18-NOV-2020 )





( 18-NOV-2020  WED )

我覺得呢幾日天氣好潮濕咁   估唔到秋天都有呢啲感覺 ~

今朝里奧大人話涼咗好多   我話真係唔覺喎   沖完涼都想出汗咁 ~

又早咗一班車番工   但仍然只想食奶醬多   因為唔係咁餓 ~


今日要飲雞骨草清熱   咁呢兩日食喉糖   又飲念慈奄清熱酷同下火湯   唔好暈就得喇   哈哈 ~

菇場忙咗陣又可以做自己嘢   不過個人好攰   只想坐喺度 ~

Lunch Time 出去買粉果+炒麵   好想食熱嘢呀 ~


諗住唔忙   點知 5 點先嚟有 Urgent 嘢   好在放工前啱啱好搞掂咋 ~

放工即走   番到屋企即沖涼   之後預備滾湯   搞掂就拖地 ~

里奧大人 7 點番到屋企   今次要佢沖埋涼先有得食   哈哈 ~

今晚好熱咁呀   所以要開冷氣   11月仲開冷氣其實有啲誇張 ~

是日懶餐 - 臘味拼盤 + 清甜旺菜 + 芫茜皮蛋魚片湯

臘味拼盤 - 我覺得何培記嘅臘腸 OK   反而鵝肝腸就好味   臘鴨肶肉都過期好耐   但我蒸嘅時候聞唔到有 "益" 味   所以可以食   但我覺得好鹹同好咬口   我相信係因為此日期後食用最佳   哈哈 ~

清甜旺菜 - 今晚唔係咁想食菜   只煮咗半棵 ~   

芫茜皮蛋魚片湯 - 我次次都買兩份材料   咁今晚都要煲埋去喇 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇   雖然今晚只係蒸嘢   但都好攰咁 ~

里奧大人 8 點半開會   9 點 40 分就開完   之後一齊睇 "木棘証人" ~

今晚有啲攰   11 點鬆啲都瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言