2020年11月12日星期四

梅菜蒸鯇魚 + 蒜蓉蒸茄子 ( 12-NOV-2020 )

百香果   要等再縐皮先食




( 12-NOV-2020  THU )

感恩又一覺瞓天光   今朝里奧大人鬧鐘未響都起身   咁我就繼續瞓到 7 點半喇 ~

今朝好想食鹹嘢   咁就芝腿治烘底喇 ~


菇場忙呀   時間過得好快 ~

Lunch Time 又出去行下   但就先去咗買盒炒麵   真係最後 1 盒咋   好在買得早   寧願拎住盒炒麵周圍行   好過無得食   因為我好想食呀   哈哈 ~


去雜貨店買咗樽豆板醬同老干媽辣油   佢收我 $50   好在我睇咗價錢咋  因為其實只係 $38   但佢唔似呃人   只係好求其講個數咁囉 ~

肥仔豪見我買盒炒麵   佢話我好鍾意食炒麵腸粉呢啲   我話實在太早食 Lunch   同埋中午太飽   夜晚又食唔落   所以好想快啲改番為 12 點半 Lunch Time 呀 ~

呢排有好多靜電   阿蟲比文件掂到我隻手   之後佢叫咗一聲   因為電親佢   哈哈   我成日都比鐵櫃電到我死死下   有次電到我頭痛添呀 ~

今日忙 Filing   行來行去好鬼攰   不過時間就過得勁快   哈哈 ~

放工即走   番到屋企即沖涼   之後預備晚餐 ~

里奧大人 7 點幾上車   咁我都即刻煮啦   但佢好快番到屋企   所以佢番到嚟都未食得   咁叫佢沖埋涼先食 ~

是日懶餐 - 梅菜蒸鯇魚 + 蒜蓉蒸茄子

梅菜蒸鯇魚 - 買咗 $35   今次食都係唔腥   我見里奧大人都食好多   之前買一份份嗰啲唔會食咁多㗎 ~

蒜蓉蒸茄子 - $12/4 個台灣茄子真係好抵   本來諗住魚香茄子   但都係懶   所以轉蒸茄子 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 lu ~

今晚有啲攰   11 點都即瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言