2020年11月19日星期四

咖喱醬焗雞全翼 + 臘鴨肉蒸節瓜粒 ( 19-NOV-2020 )



連埋蔥花一齊蒸


( 19-NOV-2020  THU )

今朝里奧大人又話涼咗   但我仍然覺得好熱喎 ~

呢排里奧大人成日話好涼   我又覺得熱   諗緊可能喉嚨唔舒服熱氣   但好番之後都熱   唔通潮熱 ?!   係就快喇   十分期待 ~

早咗一班車就去麥記買早餐   行到番菇場真係想出汗 ~


我見阿齋係咁撥 File   佢話好熱呀   今日成 30 度呀   原來唔係得我覺得熱   哈哈 ~

超級勁忙真係勁開心   但今日有啲攰   所以都唔快得 ~

Lunch Time 一到就去買菠蘿叉燒包   今日唔想行咁耐呀 ~

1 點準時開工   仍然超級忙 ~

4 點 50 分開始 Send Email   因為要 Send  75 份文件   我真係一路 Send 一路望住電腦個鐘   感覺好似啲特務入房 Load 資料咁   勁緊張呀   終於 5 點 28 分搞掂   去埋廁所即放工 ~

其實我又可以唔駛咁趕   但又好想做哂啲嘢又可以準時放工咁啫 ~

放工即走   感恩好快有車 ~

喺群組傾計   阿 mi 話今日熱到好似夏天   咁真係熱啦   做咩里奧大人話涼㗎   佢應該係潮凍呀   哈哈 ~

番到屋企即沖涼   之後煲雪梨蘋果茶同預備晚餐 ~

是日懶餐 - 咖哩醬焗雞全翼 + 臘鴨肉蒸節瓜粒

咖哩醬焗雞全翼 - 里奧大人非常鍾意食   真係好難得架   一年可能得幾次咁比面咋   哈哈 ~

臘鴨肉蒸節瓜粒 - 尋晚食剩臘鴨肉   今晚切粒   節瓜有鹹香 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~   

今晚 11 點都瞓   仲要開冷氣瞓添喇 ~

沒有留言:

發佈留言