2020年11月24日星期二

魚香茄子 + 涼拌茄子 + 自家制麵包 ( 24-NOV-2020 )




( 24-NOV-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   今朝 7 點 10 分都起咗身   等里奧大人搞掂哂   我先梳洗 ~

今朝 8 點落車   所以去惠康買魚香茄子醬同香蕉   之後再買早餐 ~

又食奶醬多啦   我想食其他   但又無咩胃口 ~


菇場超級勁忙   做到差唔多 11 點 50 分先出去 ~

買朱古力比里奧大人同事   我今次買比幾個對我好好嘅同事   買完就去買魚柳包   番到菇場都已經 12 點 20 分 ~


1 點準時開工   仍然係超級忙 ~

終於 5 點 20 分做好哂所有嘢   可以準時放工 ~

買埋豬肉就番屋企   沖埋涼就要即刻預備喇 ~

預備好哂晚餐就煲雪梨茶   今晚只係雪梨乾+金羅漢果+無花果   咁樣好方便   但其實我都係鍾意用雪梨多啲   但今朝唔見有雪梨   咁唯有用雪梨乾啦 ~

里奧大人 7 點半先番到屋企   等佢沖埋涼就可以開餐喇 ~

是日晚餐 - 魚香茄子 + 涼拌茄子 + 自家制麵包

魚香茄子 - 里奧大人唔鍾意食蒸嘅茄子   但就好鍾意食魚香茄子   真係健康嘢都要重口味   哈哈   今晚加咗鹹魚碎 & 豆板醬   但鹹咗啲呀   最衰我手多多加豆板醬啦 ~

涼拌茄子 - 買咗 4 隻茄子   魚香茄子用咗 3 隻   因為隻碟裝唔哂   但又唔想留   因為上星期買家嘛   所以就諗起涼拌茄子呢個餸   順便快啲清埋樽紅油   一舉兩得 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事好細心咁講比佢聽呢 3 個係咩包   但可惜到我耳邊嘅答案係唔記得咩味道嘅包   不過啡色一定係朱古力包   今晚食埋去喇   難得新鮮   同埋今晚食完鹹好想食甜呀   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   再開機洗衫   搞掂哂就沖涼 ~

今晚睇電視   睇到 10 點 45 分都自己瞓先喇   呢幾日好攰   係濕重嘅攰囉   最怕咁樣 ~

沒有留言:

發佈留言