2020年11月27日星期五

香蒜火腿絲意粉 + 鮑汁扒豆苗 + 自家制麵包 ( 27-NOV-2020 )





( 27-NOV-2020  FRI )

依家一起身   里奧大人就會話今日涼咗好多   我話你日日都咁講   我又唔覺涼咗好多咁喎 ~

早餐食奶醬多   又食翻佢   哈哈 ~


菇場唔忙   可以做自己嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   之後再去買牛什米番菇場慢慢食 ~


仍然唔忙   可以準時放工 ~

番到屋企就沖涼   之後預備晚餐 ~

里奧大人 7 點鬆啲就番到屋企   佢問可唔可以沖涼先 ?!   可能之前佢太夜番   我叫佢唔好沖涼即刻食飯   佢就覺得以後都係咁   哈哈 ~

是日晚餐 - 香蒜火腿絲意粉 + 鮑汁扒豆苗 + 自家制麵包

香蒜火腿絲意粉 - 第一次煮   所以好比心   不過唔係咁夠味   因為我直接試調味覺得好鹹   所以無再加多啲蒜粉   我覺得就咁用火腿絲都夠   唔需要加肉粒呢 ~

鮑汁扒豆苗 - 之前家姐比嘅鮑汁   用來煮豆苗同生菜都好味道   今晚一放啲菜落煲   就見到 3 條幾長嘅菜虫   但浸嘅時候又唔浮出來喎   咁我煮完就遂條夾上碟   唔想見到再有虫呀 ~

自家制麵包 - 里奧大人同事又整麵包   仲話用我之前送比佢嘅朱古力來整   怪不得里奧大人第一時間食朱古力包啦 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後沖涼喇 ~

食埋生果就睇電視   今晚 11 點都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言