2020年11月2日星期一

招牌餃子 (外賣) + 節瓜鹹蛋湯 ( 2-NOV-2020 )



( 2-NOV-2020  MON )

尋晚明明 10 點幾眼瞓就即瞓   點知一上床又瞓唔到咁   所以成晚都瞓得唔係咁好   感恩今朝起身都精神 ~

番到菇場食早餐   食到半路都覺得有啲頭痛   因為無乜冷氣 ~


11 月喇   好快又到 2021 年 lu


我好鍾意呢個眼鏡盒


忙咗一大輪   依家戴眼鏡係睇得清楚   但飲水真係好煩   要除眼鏡 口罩同口罩托   但飲完水之後   我喺度諗   做咩要除鏡飲水呢 ?!   哈哈哈哈哈哈 ~

雖然忙但不在狀態   日子全部寫哂 3 號   好在睇到月曆咋   唔係出咗街就慘了 ~

11 點 40 分突然醒起無做 Report 比老闆   但都係食埋 Lunch 先做   因為用半個鐘頭去做呢 ~

怪不得今朝都覺得有啲嘢未做咁啦   呢個 Report 係每星期一要做的   咁上星期又放假   今日又溫溫燉燉   唉 ~

Lunch Time 出去幫里奧大人拎件漁夫褸同收褲腳   搞掂哂就買燒賣+炒麵   再買埋支雞骨草比里奧大人就番菇場喇 ~

食完就做 Report    搞掂又再做埋今朝收到嘅長命 Report   不過 3 點都搞掂哂   8 卦問做咩咁快 ?!   我話少嘢搞咪做得快囉   因為之前就算收到 Report 都唔會做得咁快   哈哈 ~

放工即走喇   里奧大人 Off 就要簡單煮   佢話買麥記啦   咁可以唔駛煮   但我又唔想食麥記囉  所以買餃子喇 ~

是日懶餐 - 招牌餃子 (外賣) + 節瓜鹹蛋湯

招牌餃子 (外賣) - 今晚想重口味   所以我嗰碟就加咗紅油同花生   真係好鬼正但好鬼辣 ~

節瓜鹹蛋湯 - 之前買咗 4 個節瓜   因為唔想睇住佢萎縮   所以今晚一定煮埋去   滖湯就最簡單   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   抖陣就熨咗幾件衫   但覺得好攰   都係留番聽晚熨 ~

里奧大人話淘多個 Headphone   因為之前要 $2xx   依家只係 $1xx   所以買多個沖淡番去喎   我話是鬼但啦   反正都淘咗   唔通話唔好咩   如果係我啲碗碟   佢肯定唔會咁啦   衰人 ~

準時睇 "木棘証人"   真係幾搞笑   我其實鍾意睇港劇   因為唔駛睇字幕 ~

今晚 11 點唔夠都瞓先喇   真係好攰呢   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言