2020年11月17日星期二

韭菜餃拚菜肉餃 (外賣) + 芫茜皮蛋魚片湯 ( 17-NOV-2020 )

叫家姐幫我喺優品 360 買嘅泰國綠豆粉絲 ($26.9) & 翠宏紅油拌料醬 ($40/2 樽)   真係超級抵呀


( 17-NOV-2020  TUE )

感恩一覺瞓天光   里奧大人鬧鐘響   我都起埋身喇   咁就可以搭早一班車 ~

雖然多咗時間食早餐   但唔太餓   所以都係買奶醬多算喇 ~


菇場忙呀   話咁快就 11 點 45 分 ~

出去行陣再買牛什河番菇場食   食完辣油就覺得喉嚨又唔舒服   唉   真係抵死喇 ~


菇場仍然忙   但放工前就做哂所有嘢   無牽無掛   哈哈 ~

放工去街市買餸   6 點幾先番到屋企   沖埋涼就預備晚餐 ~

里奧大人 6 點半放工   但番到嚟沖埋涼都未食得住   我見到佢食提子   即刻叫佢唔好再食   因為啲提子未洗   佢話有啲水㗎喎   咁確實係似洗咗嘅   但我叫佢記住   我洗咗先會叫佢食   無叫等如未洗囉   我知道佢應該係肚餓   因為佢好少會偷食   哈哈 ~

是日懶餐 - 韭菜餃拚菜肉餃 (外賣) + 芫茜皮蛋魚片湯

韭菜餃拚菜肉餃 (外賣) - 今晚要快   所以買水餃做晚餐   用旺菜墊底   一次過煮埋就勁方便 ~

芫茜皮蛋魚片湯 - 我覺得個人好熱氣   即買材料滾湯 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖涼就休息   抖陣再食生果 ~

里奧大人熨衫   我就睇 "木棘証人"   之前有幾集無睇   今晚再睇番 ~

今晚 11 點都自己瞓先喇   呢排個人作病咁   都係早啲瞓好 ~        

沒有留言:

發佈留言