2021年3月31日星期三

黑椒牛仔骨 + 梅菜蒸鯇魚 ( 31-MAR-2021 )




( 31-MAR-2021  WED )

尋晚半夜 3 點幾去廁所   之後幾難先瞓得番呀 ~

今朝食腿蛋治   想食鹹嘢 ~


菇場忙咗陣   又可以抖了 ~

Lunch Time 出去行下先   不過好鬼熱   所以行 20 分鐘算喇 ~

買粉果腸粉番菇場食   我其實只想食 1 隻粉果   點知佢真係得番最後 1 隻呀   真係好感恩呢 ~


放工即走   去埋大昌買嘢就番屋企 lu ~

雖然里奧大人未咁快放工   但都要預備喇 ~

是日晚餐 - 黑椒牛仔骨 + 梅菜蒸鯇魚

黑椒牛仔骨 - 今次用脆肉瓜墊底嚟焗   因為我懶   唔想分開煮   哈哈 ~

梅菜蒸鯇魚 - 呢嚿魚只係 $33   都厚肉㗎   用梅菜蒸又係好鬼正 ~

洗埋碗就大清潔廚房   之後開機洗衫   沖埋涼就食生果 ~

8 點半開始睇 "Signal"   里奧大人話早啲睇早啲瞓   哈哈 ~

我睇戲好鍾意睇人地啲手指   好多女星啲手指都好長好幼   真係超級勁靚   里奧大人話我瘦嘅時候都手指都係瘦喎   但我話瘦嘅時候都係肥   衰奧話好句好句   好深奧呀   哈哈哈哈 ~

今晚 11 點左右都瞓喇   真係唔好太夜瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言