2022年3月13日星期日

燒汁焗蒜片雞粒 + 福花拚粟米 ( 13-MAR-2022 )




( 13-MAR-2022  SUN )

今朝又係瞓到 9 點半自然醒   要即刻整早餐 lu ~


食完就抖啦   尋晚瞓得唔係咁好   好似仲係有啲攰 ~

沖埋涼就網上崇拜   之後繼續投票 ~

里奧大人 2 點唔夠就番到屋企   我叫佢自己買午餐番屋企食   我就食 Flakes + 乳酪   勁似番工   哈哈哈哈 ~


我唔想溫書   所以睇 Youtube 喇   里奧大人就瞓晏覺 ~

差唔多 6 點就預備晚餐   今晚食豚肉拉麵   我覺得今日好熱   想食啲濕嘢 ~  

是日懶餐 - 燒汁焗蒜片雞粒 + 福花拚粟米 

燒汁焗蒜片雞粒 - 本身想加韓國辣椒醬   但都係唔好食咁多刺激嘢喇   哈哈 ~

福花拚粟米 - 上星期五買嘅粟米   今晚點都要食啦   好在無爛到咋 ~

沖埋涼就開機洗衫   睇多陣電視就睇 "我是遺物整理老師"   今晚終於睇哂喇   原來最後呢兩集先最感人   喊到我呢 ~

里奧大人都話我勁呀   居然自己一個人睇哂   不過我都叫佢要睇   因為兩個男主角都做得非常好   同埋劇情係感人   又有搞笑位   佢話睇埋本書就會睇   哈哈 ~

今晚 11 點幾都瞓   喊完個人比較攰 ~

沒有留言:

發佈留言