2022年3月24日星期四

環遊世界 (薄批) + 炸雞 + 招牌肉醬意粉 (外賣) @ 屋企 ( 24-MAR-2022 )

環遊世界 (薄批) - 好耐無食   覺得好好味呀


炸雞 (4件) - 我忍唔住食咗 1 件   但真係好熱氣   哈哈


招牌肉醬意粉 - 留番聽晚食


( 24-MAR-2022  THU )

今朝里奧大人陪我食早餐   我同里奧大人講   話如果我自己喺屋企   食嘢多過番工嘅時候   里奧大人即話唔好睇咁多食嘢嘅 Youtube 啦   呢句好笑呀   我話可能番工午餐食正正經經咁食   所以會飽   喺屋企食 Lunch 係分開食   唔係一次過食哂咁呢 ~


落毛毛雨又凍咗   真係好記得上星期又焗又熱又濕   最驚啲天氣時冷時熱   咁樣好容易病㗎 ~

菇場唔係好忙   又可以全程投票喇 ~

Lunch Time 出去買菜蕃茄薯仔   買埋麵包又再買啲立立雜雜   終於又買咗 2 大袋嘢   好鬼重 ~

好想食熱嘢   咁就食魚片頭米粉啦 ~


忙咗陣又可以抖   今日隻右手好痛呀   可能呢排一出去就買好多嘢   同埋每次都好重   依家又勞損了 ~

家姐 Send 比我睇   我話 Berry 無眼睇妳   哈哈哈哈


放工即走   番到屋企沖埋涼就開機洗衫 ~

今晚 6 點半可以開餐   唔駛洗碗真係好開心   哈哈哈哈 ~

抖到 8 點半就跳舞   今晚點都要跳啦 ~

沖埋涼就睇 Youtube   之後家姐打嚟   好開心話今日喺 MUJI 買咗啲咩咩咩   其實佢今日係咁問我要唔要 ?!   我話唔要囉 ~

家姐同我口味差唔多   咁樣就最好啦   即係我鍾意食=佢鍾意食嘛   哈哈   


家姐話工人都好鍾意食呢款朱古力架   佢哋就好啦   成日可以 Share 食   里奧大人食朱古力會好燥熱   所以得我自己食㗎咋


其實呢款餅乾超級好味   不過呢排都唔敢食咁多熱氣嘢   如果唔係實叫家姐買 2 包比我   哈哈


棉花糖同軟糖都好味


今晚差唔多 12 點先瞓   依家真係下下 11 點幾先眼瞓   希望遲啲可以早番少少瞓覺啦 ~

沒有留言:

發佈留言