2022年3月9日星期三

紅燒牛腩扒豆腐 + 宮保雞球 + 菠蘿咕嚕肉 (外賣) @ 屋企 ( 9-MAR-2022 )



( 9-MAR-2022  WED )

尋晚熱醒   之後幾難先瞓得番呀   所以今朝里奧大人出咗門口都唔知添呀 ~

8 點起咗身   不過好攰   所以繼續瞓到 9 點 20 分 ~


食完早餐就做家務   因為食咗 2 個包好飽呀   家姐話以為里奧大人一齊食   哈哈 ~

咁順便開機洗衫同熨衫   拖埋地就即沖涼 ~

1 點食午餐   睇多陣 Youtube   差唔多 2 點就開始睇聖經 ~


睇咗個半鐘   可能太集中精神睇   搞到有啲想瞓覺 ~

4 點 25 分阿渠 Whatsapp 問我聽日番唔番 ?!   不過我叉緊電唔知   好在 4 點 40 分望下手機   唔係唔知佢搵過我   咁佢問得我   咁佢應該有嘢搵我   咁我聽日其實都係要番 Office 嘅   係上次比較特別   接近一個星期唔駛番 Office 啫 ~

覆完阿渠都上床瞓一陣   但熟睡 10 分鐘就醒   咁啱里奧大人番到屋企 ~

抖陣就同里奧大人去整嘢   之後再去超市   買埋晚餐都即番屋企開餐喇 ~

今日都嬲完里奧大人   其實佢唔衰嘅時候真係好好   但衰起上嚟呢   真係見到佢個樣都想打巴佢呀   哈哈 ~

食完抖半個鐘就沖涼   仍然睇 "我是遺體整理師"   不過睇一集就算   因為都已經 11 點   今晚好攰   想早啲瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言