2022年3月29日星期二

燒肉汁焗雞翼 + 菜心苗 ( 29-MAR-2022 )




( 29-MAR-2022  TUE )

感恩一覺瞓天光   所以 8 點 10 分醒咗都即沖涼番工喇 ~

早餐食奶醬多   茶記阿哥一聽到我把聲就好開心咁   佢真係好搞笑   去到拎外賣   又即刻問點解咁耐唔見 ?!   咁我話依家隔日番工   同埋番晏咗   會喺屋企食埋早餐先番工呢 ~


菇場超級勁忙   真係飲杯水都唔得閒 ~

Lunch Time 出去買菜買包買米粉   之後去一田買年糕同魚肉燒賣   順便買 2 支雞骨草   最後買埋魚片頭米就番菇場喇   咁又已經 12 點半了 ~

唔想食嘅時候買嚟食   真係覺得唔好食   哈哈   但因為想食啲熱嘢   所以先買囉   唉


仍然忙   感恩 4 點左右搞掂   可以安心等放工 ~

放工即走   番到屋企放低嘢就去超市買椰子水   因為有生日 Coupon $15   所以買夠 12 支   但其實仲有 2 張就到期   咁番屋企放低椰子水   之後再出去睇下有無其他嘢啱買 ~

無嘢啱買   所以我再買多 12 支椰子水   咁比錢嘅時候   職員話積分可以換 $10   同樣都係月尾到期   而積分係無指定金額先可以用   諗住買鈣思寶 9 包   減咗就只係 $30   咁我唔知抵唔抵   因為我無買開嘛   所以即打電話比家姐   佢話如果係 $30 就抵呀   咁我即買夠 4 Pack 就可以用積分嘅 $10 同埋 2 張生日 Coupon ~

最後買咗 12 支椰子水 + 36 包豆奶   家姐話叫里奧大人幫手拎先買啦   我話唔等喇   唔想再行來行去 ~

里奧大人番嚟見到咁多飲品   佢都話睇見都重  我話加埋係 39 磅呀   依家條腰好痛呀   哈哈 ~


出一出去又用咗個幾鐘   真係無諗過咁耐   所以即刻沖涼再拿拿聲煮晚餐喇 ~

是日懶餐 - 燒肉汁焗雞翼 + 菜心苗

燒肉汁焗雞翼 - 用牛角燒肉汁醃咗兩晚   不過味道都唔係好夠咁 ~

菜心苗 - 今日買架   仍然要 $18/斤   所以買 1 斤算喇 ~

洗埋碗就抖下   之後食蕃薯糖水  我話想聽日食  但里奧大人話驚會壞   所以今晚食埋去呢 ~


串串共


對眼好大


沖埋涼就休息   膊頭勁痛呀   腰就更加唔駛講啦   所以唔敢跳舞呀 ~

睇下 Youtube   今晚都係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言