2022年3月26日星期六

黑椒金菇肥牛 + 福花 + 蕃茄薯仔湯 ( 26-MAR-2022 )





( 26-MAR-2022  SAT )

今日同里奧大人都係放假   所以瞓到自然醒   估唔到瞓到 10 點 15 分   其實我諗住自己最多瞓到 9 點就醒㗎喇 ~

里奧大人要開一陣會先可以食早餐   咁我自己食先 lu ~


食完又抖下   但里奧大人 12 點半要再開會   開咗半個鐘都有   仲以為今日放假可以休息添   哈哈 ~   

2 點左右食午餐   食番前晚剩嘅肉醬意粉 ~


家姐要 Update 電腦   所以 3 點幾左右嚟到我屋企   之後無啦啦又比利是比我同里奧大人   話上次佢出咗 Bonus 喎   又話我出雙糧同 Bonus 都會比埋 Berry   我話上年嘅事啦   比來比去麻鬼煩 ~

里奧大人幫家姐整電腦   我就可以同家姐傾偈   真係好耐無見真人咁呀   哈哈 ~

佢好開心話今晚煮新嘢呀   我話煮咩呀 ?!   佢好怕羞咁笑住話 "蝦滑蒸豆腐"   我話免治豬肉都得㗎   不過工人唔食豬   咁蝦滑就仲好啦   大家有得食 ~

之後話工人嚟咗唔係好耐   但已經肥咗 10 磅   工人仲好開心話之前係有經痛   但依家無經痛   可能唔駛拎重嘢   咁都好   我成日覺得工人有病好慘   唔似我哋有 S/L   可以喺屋企休息咁呢 ~

家姐一場嚟到   又比十幾 Pack 快速測試包同泰國米粉比佢   始終唔係好似以前每星期見嘛   所以見有咩就比咩佢 lu ~

坐咗 45 分鐘都要走喇   因為佢要出去整嘢 ~

我諗住滾湯啦   點知家姐 Whatsapp 話有蒜蓉醬比我   我寫 "你唔要就比我"   家姐即用語音訊息講 "Sorry 喎   我唔係唔要   係我預咗比你   雖然係贈品   因為見妳成日鍾意呢啲醬   所以我就比妳   唔係唔要囉"   佢把聲串到暈呀   哈哈   我話無尾音同 icon   個意思真係差好遠呀   哈哈 ~

傾多陣就真係要滾湯喇   今晚算早喇   7 點左右可以開餐 ~

是日晚餐 - 黑椒金菇肥牛 + 福花 + 蕃茄薯仔湯

黑椒金菇肥牛 - 本來想煮金菇牛肉卷   不過我唔想開鑊煎   所以剪碎金菇同牛板腱就放入焗爐   之後再加汁炒兩炒   但里奧大人話咁樣仲好味喎 ~

福花 - 一個分兩餐食就最好   買都方便啦   一次搞掂 ~

蕃茄薯仔湯 - 唔知點解突然好想食薯仔   平時我滾蕃茄湯都唔加薯仔嘛 ~

洗埋碗就抖陣   之後熨衫   搞掂哂就跳舞喇 ~

沖埋涼就真正休息   但其實都係睇 Youtube   哈哈 ~   

今晚 11 點幾瞓   天氣涼咗好多   所以直頭唔駛開風扇   但我話蓋哂成張被好熱   里奧大人話最緊要蓋住膝頭哥同肚肚膊頭   之後佢自己都笑住話即係蓋哂成個身咁滯   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言