2022年3月20日星期日

燒汁焗雞翼 + 酸辣螺絲粉 + 菜心苗 ( 20-MAR-2022 )





( 20-MAR-2022  SUN )

今朝 8 點左右都醒咗   咁起身煮早餐喇   里奧大人食完都要即開工了 ~  


食完早餐就抖下   之後就網上崇拜 ~

2 點唔夠都要食午餐   因為里奧大人 2 點 15 分要開會 ~


我就睇 Youtube 同打機   依家多數睇收納嘅視頻   真係好治癒㗎   哈哈 ~

里奧大人 7 點半先開完會呀   好在喺屋企開會咋 ~

今晚 8 點半先開餐   真係算夜了 ~

是日懶餐 - 燒汁焗雞翼 + 酸辣螺絲粉 + 菜心苗

燒汁焗雞翼 - 屋企儲備一定有雞翼   懶起上嚟就咁焗就可以   同埋雞翼點煮都好味   呢下先吸引   哈哈 ~ 

酸辣螺絲粉 - 里奧大人好鍾意食呀   不過我話米線要浸好耐   佢聽完之後話咁煩   下次唔好煮喇   我話唔緊要   浸軟之嘛   都唔係煩呢 ~


我哋唔食筍   所以唔會有陣臭味   哈哈


菜心苗 - 呢排食咗好多餐菜心苗   因為兩斤可以食幾餐   哈哈 ~

洗埋碗就抖下   今晚開始喺屋企跳減肥舞   本身諗住聽晚先開始㗎   但見家姐今日喺屋企做滑步機   我都要急急開始喇   哈哈哈哈 ~

跳 20 分鐘已經爆汗   真係勁爽呀   我徑步都無咁多汗呀 ~

抖下先沖涼   之後睇 Youtube   又睇到 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言