2022年3月25日星期五

麻辣肚絲 + 夫妻肺片 + 紅油蒜茸青瓜 + 炸墨魚餅 + 傷心酸辣粉 + 海帶綠豆沙 (外賣) @ 屋企 ( 25-MAR-2022 )

麻辣肚絲 - 好辣  但好鬼正   哈哈


夫妻肺片- 呢個都係辣   我覺得份量少咗 


紅油蒜茸青瓜 - 想食好耐啦   依家小青瓜都貴   所以唔會買住


炸墨魚餅 - 呢個好味呀


傷心酸辣粉 - 我食紅薯粉   里奧大人就食米線


海帶綠豆沙 - 每人食一碗清清熱氣


( 25-MAR-2022  FRI )

尋晚瞓到半夜   個上顎有啲痛   但就唔係喉嚨痛   可能我丫大個口瞓覺呀 ~

感恩起身個上顎無痛咋   真係又要食炸嘢又要驚   之前真係晚晚食薯片都唔驚㗎   但依家就真係無食薯片好耐   始終好怕喉嚨痛呢 ~

8 點幾都食早餐喇   里奧大人 WFH   我都要早啲起身 ~


天氣勁潮濕呀   感恩個人又唔係好攰 ~

食完早餐就大清潔屋企同廚房   抖陣再大清潔廁所   沖埋涼就要休息了 ~

好掛住 Berry 女呀



1 點半食 Lunch   之後聽下歌 Relax 下 ~

尋晚唔記得食燒餅呀   所以今日再焗熱食


里奧大人 5 點放工   所以即出去剪頭髮 ~

我話今晚會煮飯   但里奧大人係都話買傷心酸辣粉   話難得出去喎   買埋番嚟食   咁唔駛我煮咁辛苦 ~

食完抖到 8 點就跳舞   依家鍾意喺屋企跳舞   因為唔駛換衫出街咁麻煩   哈哈哈哈 ~ 

沖埋涼都休息 lu   今晚 11 點居然眼瞓   所以自己瞓先喇 ~

沒有留言:

發佈留言