2022年3月23日星期三

泡菜汁豚肉鍋 + 雞扒夜貓大碗飯 (外賣) ( 23-MAR-2022 )

泡菜汁豚肉鍋 - 仍然未食厭   因為我鍾意食啲菜同黃蘿蔔   哈哈

 
雞扒夜貓大碗飯 - 呢個唔熱氣   所以里奧大人都係揀呢個


( 23-MAR-2022  WED )

今朝 9 點幾都要醒   不過今朝只係焗熱麵包就搞掂   方便好多啦 ~

之前里奧大人話其實唔駛整雞蛋腸仔都得   咁就好喇   唔係我想懶喎   係我其實食麵包都夠飽   我以為里奧大人要食飽啲先整雞蛋腸仔咋   見佢平時早餐都係米粉餐嘛   點知佢話食包都飽   咁我梗係就咁整包就算啦   哈哈 ~


食完又休息下   之後沖涼   始終習慣每日沖涼洗頭   就算全日喺屋企   都要咁做呢 ~

里奧大人 12 點都出發番工   咁我溫下書啦 ~

1 點幾食午餐   之後又睇 Youtube ~


里奧大人今晚好夜放工   所以我陪佢食晚餐喇 ~

差唔多 6 點就出發   買埋晚餐就去里奧大人公司 lu ~

食完好想郁   所以就去買下嘢   哈哈 ~

感恩里奧大人 8 點半可以放工   可以番到屋企抖下就開始跳舞呢 ~

沖埋涼就休息   今晚難得 11 點幾有睡意   所以即去瞓覺   里奧大人就要做埋少少公司嘢先可以瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言