2022年3月10日星期四

山竹牛肉 + 秘制金錢肚 + 燒賣 + 豉椒排骨飯 (外賣) @ 屋企 ( 10-MAR-2022 )





 ( 10-MAR-2022  THU )

今朝 8 點 20 分起身   因為里奧大人 WFH   所以陪我食早餐 ~


菇場超級勁忙呀   本身今日有假都唔放喇   寧願番嚟做哂啲嘢   樣樣都趕到死死下   真係感恩今日有番工咋 ~

忙到 Lunch Time   我都拿拿聲出去買麵包同菜   再買其他嘢都番菇場   已經 12 點半喇   要快快食 Lunch 呢 ~

依家又鍾意食番呢個烏冬   之前覺得食完唔知點咁   但尋日食完又無嘢   所以今日食   哈哈 ~


處理哂所有嘢就同阿爽傾 System 嘅嘢   佢好搞笑   次次同親我講嘢   都好鍾意係咁摸我隻手   等我下次留意下佢同 BG 傾偈係咪咁先 ~

真係勁攰呀   今日做嘅嘢又煩到嘔   所以做到個頭有啲痛   但感恩係樣樣都可以順利完全 ~

放工即走   番到屋企即沖涼   真係攰到灘喺梳化   同埋感覺有啲微燒   所以個人更加攰 ~

6 點左右食晚餐   睇多陣電視都瞓着咗   不過瞓咗半個鐘又好好多   起碼個人無占寒占凍 ~

9 點幾都開始睇 "我是遺物整理師"   其實鍾意佢地英文名 "Move to Heaven" 多啲 ~

今晚 11 點都瞓   算早喇   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言