2022年3月12日星期六

紅腸拚雜丸 + 珍寶蟹捧拉麵 + 福花 ( 12-MAR-2022 )





( 12-MAR-2022  SAT )

今朝瞓到 9 點半都醒咗   咁起身食早餐啦 ~


食完早餐就抖下先   之後小清潔屋企同開機洗衫   搞掂哂就沖涼 ~

睇 Youtube 越睇越餓   所以都係聽歌同熨衫算喇   哈哈 ~

里奧大人 2 點幾番到屋企   所以叫佢買下午茶番屋企食 ~


無啦啦鼻塞塞   最衰頭先懶開風扇啦   唉 ~

依個時勢唔好病   所以都係盡力休息   我由 3 點半瞓到 5 點半呀   我好少瞓到兩個鐘   可能頭先真係作唔舒服呀 ~

Berry 今日打針   之後攰到不得了   梗係啦   去到診所驚到呢埋喺工人腳底   不過佢真係咩都驚一餐   嗰時番學又係咁   我哋已經 3 個圍住佢   佢都好驚其他狗 ~

勁掛住 Berry 同家姐   因為真係好耐無去佢屋企喇



平時未到夜晚 10 點   佢都唔會上梳化瞓   所以佢真係好攰呢

   
6 點幾預備晚餐   但 7 點幾先開餐呀   仲諗住 6 點 45 分有得食添 ~

是日懶餐 - 紅腸拚雜丸 + 珍寶蟹捧拉麵 + 福花

紅腸拚雜丸 - 唔想又淥   所以改為焗   哈哈   加咗沙爹王 XO 辣椒醬   當堂勁好味呀 ~ 

珍寶蟹捧拉麵 - 好後悔煮哂兩個麵   我覺得拉麵比較飽肚   即食麵無咁飽肚咁呢 ~

福花 - 呢排唔係福花就菜心苗   因為買瓜好重呀 ~

洗埋碗就沖涼   睇多陣 Youtube 就睇 "我是遺物整理師"   其實得 10 集   不過都可以睇咁耐   哈哈哈哈 ~

今晚睇完情緒有啲波動   真係要睇番啲笑片   咁樣先好啲咋   所以成 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言