2022年3月5日星期六

辣汁金沙骨年糕 + 青紅蘿蔔粟米螺頭湯 ( 5-MAR-2022 )




( 5-MAR-2022  SAT )

今朝瞓到 9 點半自然醒   食完早餐就去買嘢 ~

花生醬法包   我覺得好乾呀   哈哈


差唔多 12 點就同家姐交收   里奧大人買咗測試劑比佢   我又買咗支念慈奄比佢   依家好難買到呀   我之前因為喉嚨痛   所以買定幾支喺屋企   咁可以比支家姐傍身 ~

我都唔同家姐傾偈喇   比完佢叫佢快啲開車走   因為我係高危人士 ~

番到屋企都拖地   之後即沖涼   煲埋湯就休息休息 ~

2 點食午餐   之後睇預苦期靈修集   感恩今次用兩日時間就睇哂呢 ~

呢碟係蒜蓉法包   之前買咗大法包   要分 3 餐食   食埋聽朝就食哂  


里奧大人 4 點半番到屋企   佢沖完涼就要抖下   佢話今日好攰呀 ~   

6 點飲湯   但之後真係好飽   所以 8 點先開飯 ~

是日晚餐 - 辣汁金沙骨年糕 + 青紅蘿蔔粟米螺頭湯

辣汁金沙骨年糕 - 今次用辣炒菜汁煮汁   之前喺一田買㗎   見十幾蚊唔貴就買嚟試   估唔到都幾惹味   不過我唔炒菜嘅   所以轉為炒肉就最好   哈哈 ~

青紅蘿蔔粟米螺頭湯 - 好耐無飲老火湯   所以煲嚟飲喇 ~

洗埋碗都即沖涼喇   咁都已經 9 點幾   好在聽日係假期呢 ~

今晚又 12 點瞓   希望遲啲可以早番啲瞓啦 ~

沒有留言:

發佈留言