2022年3月2日星期三

粉絲肉碎 + 福花 ( 2-MAR-2022 )




( 2-MAR-2022  WED )

今日里奧大人補假   但佢無熄鬧鐘   所以 7 點幾響咗 ~

今朝瞓到 9 點 20 分起身   今日里奧大人補假    但要同我咁早起身   因為我係 WFH   哈哈 ~


食埋早餐就 Stand By   阿爽 11 點打嚟話有人搵我   原來係阿怪   之後我話下星期先番呀   佢話幫我做   咁就好喇   感激感激 ~

11 點到阿渠 Whatsapp 問我有無改到嘢比工廠 ?!   我話今日唔駛番工呀   如果好急嘅話   我依家即番公司改   但佢話唔駛   之後問我星期五番唔番 ?!   我話呢個星期都唔駛番呀 ~

咁我覆完佢    我同里奧大人講話可能要番工   已經諗住換衫 ~

之後我話如果有需要即改   我星期五即番公司改都無問題呀   佢話叫阿花幫手   咁我星期五就唔駛番   感激佢幫忙 ~

今日同里奧大人洗把直身風扇   11 點半洗到 1 點   希望用得番啦 ~

搞掂哂就叫里奧大人買 Lunch   反正佢出開去   嘻嘻 ~

里奧大人話驚我唔夠飽   買個芝麻餡嘅包   但唔好食嘅


2 點左右食午餐   之後又休息 ~

6 點唔夠就預備晚餐   所以 6 點半可以食晚餐   算早呢   哈哈 ~

是日晚餐 - 粉絲肉碎 + 福花

粉絲肉碎 - 完全諗唔到煮咩   見到之前拎咗包粉絲都無煮   咁今晚煮埋去啦 ~

福花 - 里奧大人將福花切碎   再加肉碎撈飯   估唔到勁好味呀   搞到我都學佢咁食法   哈哈 ~

沖埋涼就投票   又打下機   之後先睇 Youtube   咁里奧大人又睇 FB   所以 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言