2022年3月30日星期三

蒸臘肉 & 臘腸 + 菜心苗 ( 30-MAR-2022 )




里奧大人中午食剩半個飯盒   可以留番做晚餐   我話第時叫佢買定多一個都好   之後佢話都可以呀   番到嚟唔駛整就食得   我話我要再焗熱架   放咗半日點可以就咁食㗎


( 30-MAR-2022  WED )

尋晚瞓得勁差   里奧大人都係咁   可能無開風扇有啲熱   但我上床瞓覺係覺得好凍喎   咁無理由開風扇嘛 ~

9 點唔夠都醒咗   但整呢樣整嗰樣   差唔多 9 點半先食早餐 ~


抖陣就拖地   之後抹雪櫃   再將所有嘢入儲物盒   咁樣整齊好多嘛   所以又整咗個幾鐘 lu ~

沖埋涼就抖下   差唔多 1 點就食 Flakes + 乳酪   抖陣再飲雞骨草   好在無肚屙   哈哈哈哈 ~


呢隻 Flakes 都幾好味


對手仔好長咁


咩料呀   哈哈



佢應該係想瞓覺


3 點左右溫書   一溫就溫到 5 點半   時間過得真快   我以為溫咗個幾鐘咋 ~

里奧大人接近 6 點放工   咁我都要預備晚餐喇 ~

是日懶餐 - 蒸臘肉 & 臘腸 + 菜心苗

蒸臘肉 & 臘腸 - 想多一樣餸又唔想開焗爐   所以就臘味 ~

菜心苗 - 食埋今餐又要諗食咩菜   可能又買番菠菜 ~    

洗埋碗就抖陣   今晚 7 點 45 分可以跳舞喇 ~

又出咗成身汗   希望好瞓啲啦   哈哈 ~

沖埋涼就睇陣 Youtube   11 點鬆啲都瞓喇   尋晚瞓得唔好   今晚真係好早眼瞓   哈哈 ~

沒有留言:

發佈留言