2022年3月28日星期一

粉絲蝦米旺菜 + 蒸臘潤腸 + 蕃薯糖水 ( 28-MAR-2022 )




( 28-MAR-2022  MON )

今朝 9 點唔夠都醒咗   咁都整早餐 lu~


抖陣就做下家務   之後熨衫   沖埋涼都已經 12 點 ~

見佢咁樣   我都想瞓   哈哈



1 點半食 Lunch   我想同平時番工食飯時間差唔多咁   唔想 2 點食下午茶時間先食呀 ~


整理下啲文件又用咗成個鐘   之後里奧大人瞓覺   我就溫書喇 ~

又係 6 點唔夠都預備晚餐   依家比多咗時間預備   個人舒服好多   煮完唔會發睥氣   哈哈 ~

是日懶餐 - 粉絲蝦米旺菜 + 蒸臘潤腸 + 蕃薯糖水

粉絲蝦米旺菜 - 醒起雪柜有蝦米   所以即刻拎出嚟浸喇   其實我唔鍾意食蝦米   但家姐係都要比我   咁我都要食嘛   唔想浪費呢 ~

蒸臘潤腸 - 仲有一大碗咖哩雞肉   所以今晚蒸臘潤腸算喇 ~

蕃薯糖水 - 我買栗子蕃薯   所以覺得好香好甜   今晚嘅晚餐同糖水   真係老人家餐   哈哈 ~

洗埋碗就休息   差唔多 9 點先開始跳舞 ~

跳完舞再 Cool Down   加埋都要 45 分鐘   所以早啲跳係好啲嘅   哈哈 ~

沖埋涼就睇 Youtube   今晚仍然唔駛開風扇瞓覺   呢啲天氣舒服   但就潮濕囉 ~

睇下睇下又 11 點幾   要即刻瞓喇   聽日大家都要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言