2022年3月8日星期二

珍寶蟹捧牛丸米粉 + 辣菜甫金菇菜心苗 ( 8-MAR-2022 )




( 8-MAR-2022  TUE )

今朝 WFH   所以都係 9 點 20 分起身 ~


食完早餐就即刻洗珊瑚絨被同晨褸   因為天氣非常乾燥   而呢兩樣係最難乾呢 ~

沖埋涼就睇 Youtube   差唔多 1 點半先食 Lunch   因為椰漿過期 1 日   所以點都要食   咁一定係整糯米飯啦   又懶切芒果   所以加花生一齊食   估唔到勁正呀   哈哈 ~


3 點幾阿爽打嚟搵我   以為要即番公司   原來佢只係交帶低啲嘢比我   咁其實 whatsapp 都得啦 ~

溫咗一陣書   里奧大人 6 點番到屋企   我都預備晚餐了 ~

是日懶餐 - 珍寶蟹捧牛丸米粉 + 辣菜甫金菇菜心苗 

珍寶蟹捧牛丸米粉 - 我話唔想食飯呀   因為中午食糯米飯仲好飽   依家係買泰國清湯米粉   細細個都唔錯   咁唔駛咁飽 ~

辣菜甫金菇菜心苗終於食哂喇   其實我懶啫   唔係唔駛食咁多餐菜心苗   哈哈   但估唔到里奧大人居然無話點解餐餐都菜心苗囉   可能知菜貴   有得食已經好感恩   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼休息   睇完電視再睇 "我是遺物整理師"   都係 11 點幾瞓 ~

沒有留言:

發佈留言