2022年3月22日星期二

XO 醬炒豚肉刀削麵 + 自家制麵包 ( 22-MAR-2022 )



( 22-MAR-2022  TUE )

尋晚熱醒咗   但最搞笑發夢係凍醒囉   不過當我凍醒嘅時候   我係有蓋被   我真係諗住自己無蓋被㗎 ~

今朝里奧大人出門口   我瞓多廿分鐘左右都起身 lu ~

9 點番到菇場   可以有半個鐘頭食早餐 ~


菇場一般忙   咁就好喇   因為我雙手有啲酸酸痺痺呀   哈哈哈哈 ~

Lunch Time 出去買螺絲粉同濕紙巾   之後買埋 Lunch 就番菇場喇 ~

我食艇仔粥同炸兩   8 卦話我食咁多   家姐又話做咗運動食多啲   佢地不約而同咁講   即係我大食咗啦   哈哈   但諗諗下又係   我應該食白粥同炸兩   但我又好想食艇仔粥   所以先咁叫   下次都係食白粥算喇   哈哈 ~


唔係咁忙   又做下自己嘢   4 點半準時放工 ~

今晚去姑奶屋企拎嘢   傾咗一陣偈都要走人喇 ~

去埋街市買 6 支豆漿同牛肉豬肉等等   之後都即番屋企   呢兩日買親都係重嘢   勁攰 ~

番到屋企都即沖涼   無耐里奧大人都番到屋企了 ~

今晚 7 點半開餐   其實如果我無醃咗豚肉   肯定買外賣算數   哈哈 ~

是日晚餐 - XO 醬炒豚肉刀削麵 + 自家制麵包

XO 醬炒豚肉刀削麵加埋豆乾同金菇一齊炒   口感比較豐富   其實想快啲清埋幾塊豆乾 ~

自家制麵包 - 好耐無食喇   今次仍然蒸熱   煙煙韌韌真係好鬼正   哈哈 ~

洗埋碗就抖下先跳舞   尋日我跳咗 2 次舞   唔知係咪 Over 咗   今日其實膝頭哥都痛呀   但唔想又停囉   所以今晚轉另一個導師嘅減肥舞   呢個跳 35 分鐘   但動作無咁大   不過爆汗仲勁    跳完坐定定   都仍然繼續爆汗   我要抖 15 分鐘先沖涼呀 ~

沖埋涼就即開機洗衫   之後睇下 Youtube ~

今晚差唔多 12 點先眼瞓   好在聽日 WFH 咋 ~

沒有留言:

發佈留言