2022年3月21日星期一

燒汁炒豆乾豚肉 + 雞翼泡菜拉麵 + 菜心苗 ( 21-MAR-2022 )





( 21-MAR-2022  MON )

里奧大人尋晚叫我今日瞓到自然醒   我話我今日 WFH 唔係放假喎   哈哈哈哈 ~

今朝 9 點幾都起身整早餐   不過里奧大人叫我自己食先   佢話想瞓多陣喎   咁之得我唔整腸仔同雞蛋啦   最慘係今朝拎蛋嘅時候   跌咗一隻落地下呀   都怪自己衰啦   應該刷牙洗臉   等自己精神啲先開始煮早餐嘛 ~


里奧大人 10 點半起身   又要再整早餐比佢   所以我基本上鍾意一齊食   如果早午晚三餐分開食   我即係要整 6 次   我肯定唔會   哈哈哈哈 ~


10 點幾溫總 Whatsapp 問我嘢   里奧大人以為我又要即番工   所以雖然我 WFH   但真係要成日昅住部手機㗎   始終真係可能隨時要番工嘛 ~

抖多陣就自己跳舞   爆汗真係勁爽呀   感覺食多啲嘢都唔驚   哈哈哈哈 ~

呢包陳皮炒米元氣茶係家姐比我   因為有圓肉   我覺得甜甜哋幾好味   


沖埋涼就休息   差唔多 2 點幾就要食午餐 lu ~

里奧大人話唔想全部係蟹柳   想要 2 粒黑椒牛丸   佢食湯麵真係要食兩樣餸   我就無餸都可以   以前會加雜豆   但依家少買雜豆   所以無得加   哈哈 ~


食完就休息   之後溫書 ~

6 點幾預備晚餐   所以今晚 7 點 15 分就可以開餐喇 ~

是日懶餐 - 燒汁炒豆乾豚肉 + 雞翼泡菜拉麵 + 菜心苗

燒汁炒豆乾豚肉 - 炒到唔知炒咩好   記得冰格有豆乾   咁即拎出嚟炒喇   好在燒汁煮咩都好味   唔係都幾頭痕   哈哈哈哈 ~

雞翼泡菜拉麵 - 尋晚我食剩 2 隻雞翼   今晚做餸都唔錯 ~

菜心苗 - 終於食哂   又要買第啲菜嚟食   依家瓜類仲係貴   明明買開 $12 變 $26   我想食都唔會買囉 ~

洗埋碗   抖到 8 點幾就開始跳舞 ~

沖埋涼就休息   今晚最遲 11 點幾要瞓㗎喇   因為聽日要番工呢 ~

沒有留言:

發佈留言