2022年3月19日星期六

水餃雲吞拚韭菜餃 (外賣) ( 19-MAR-2022 )



( 19-MAR-2022  SAT )

感恩一覺瞓天光   所以 8 點半左右可以同里奧大人一齊食早餐喇 ~


里奧大人食完早餐都即刻番工   我就抖陣先做大清潔 ~

做做下收到阿爽 Whatsapp 叫我做快測   原來尋日同事中招   唔怪得聽同事把聲唔同咗啦   唉   佢尋日仲同我係咁傾偈添 ~

拿拿聲做完快測就繼續做家務   拖埋地就即沖涼喇 ~

難得有時間   即煲無花果雪梨乾羅漢果茶   搞掂哂又已經 11 點幾了 ~

睇 Youtube 又投票又打機   今日 2 點要食午餐喇   頭先體力勞動   所以好快餓 ~


又過期了   再睇清楚日子係 2 月 30 日   哈哈哈哈


3 點幾瞓咗陣   之後溫書同睇聖經 ~

差唔多 6 點就熨兩機衫   因為好想郁下   哈哈 ~

熨完就抖下啦   家姐打嚟比我   叫我今晚睇 8:30   我話有咩好戲睇 ?!   佢話 "猛鬼差館"   哈哈   今朝阿喂先叫我睇呢套片 ~

里奧大人番到屋企已經 9 點   所以要快快開餐了 ~

是日懶餐 - 水餃雲吞拚韭菜餃 (外賣) 

水餃雲吞拚韭菜餃 (外賣) - 用白蘿蔔做湯底   再加少少菜心苗   其實食白蘿蔔都幾飽肚   不過唔想又剩半個咁囉 ~

洗埋碗就即沖涼   之後坐定定睇 "猛鬼差館"   哈哈哈哈   依家最唔慣睇廣告   但都好嘅   廣告時間又可以投票 ~

終於睇哂成套戲   家姐話好搞笑   我覺得佢呢句先搞笑   哈哈哈哈   以前睇可能會驚   依家就當笑片睇咁囉 ~

睇多陣 Youtube   差唔多 12 點先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言