2022年3月4日星期五

蒜蓉豆豉蒸鯧魚 + 菜心苗 + 皮蛋芫茜魚片湯 ( 4-MAR-2022 )





( 4-MAR-2022  FRI )

今朝食完早餐   里奧大人都要番公司處理啲緊急嘢   其實佢本身係 WFH   不過有啲嘢真係要番公司先做到呢 ~


得我一個人   咁就提前大清潔屋企   之後差唔多 11 點 45 分出去買餸   仲可以 1 點前番到屋企  好似平時番工咁   哈哈 ~

拿拿聲大清潔廁所就沖埋涼   之後就休息下 ~

1 點幾阿虫 Whatsapp 問我下星期一番唔番工 ?!   我話會番工   原來佢有急嘢要我處理   好在唔駛即刻番去呢 ~   

食完午餐就執衣櫃   換哂所有膠袋   用咗 3 個鐘先搞掂   真係整完之後無咩力 ~


里奧大人 5 點幾番到屋企   咁我都預備晚餐   所以今晚 7 點唔夠都可以開餐喇 ~

是日懶餐 - 蒜蓉豆豉蒸鯧魚 + 菜心苗 + 皮蛋芫茜魚片湯

蒜蓉豆豉蒸鯧魚 - 呢條魚要 $48   平時只係最多 $35   但好似好耐無食魚   所以先買囉 ~

菜心苗 - 仍然係食佢啦   應該仲可以食多一餐   哈哈 ~

皮蛋芫茜魚片湯 - 鯇魚片都要 $30   平時係 $18-20 咋   再加 3 棵芫茜 ($9) + 2 隻皮蛋 ($6)   真係咩鬼都貴哂 ~

洗埋碗就沖涼   之後家姐打嚟視像通話   Berry 眼瞓唔彩我呀   傷心傷心 ~

最搞笑家姐問我睇咩 ?!   我話睇劇   佢話做咩唔睇 ASTRO   哈哈 ~

睇到 11 點幾都瞓   依家真係最早係呢個時間瞓 ~

沒有留言:

發佈留言