2022年3月18日星期五

辣汁炒紅腸豚肉 + 菜心苗 ( 18-MAR-2022 )




( 18-MAR-2022  FRI )

呢排瞓得麻麻哋   有時熱醒有時凍醒   但唔想咁早開冷氣   始終有時開風扇都覺凍   咁即係唔係熱到要開冷氣咁囉 ~

今朝同里奧大人一齊食早餐   本身佢今日 WFH   但又有突發事要番公司處理   最搞笑尋晚整定 Lunch Box 等佢喺屋企食   點知依家唔食得 lu   佢好驚我唔開心   我話留番今晚食都無問題㗎喎 ~


菇場忙呀   咁就好喇 ~

Lunch Time 就咁買麵包   再行多陣就買魚片頭河粉番菇場食喇 ~


里奧大人同事煮咗蕃薯糖水   佢話同我煮嘅一樣   只見蕃薯不見糖水   哈哈


仍然忙呀忙   好在忙到 4 點左右就搞掂 ~

放工去街市買餸   番到屋企附近   里奧大人問我喺邊 ?!   話過嚟幫我拎嘢   咁實在太好喇   因為真係買咗好多嘢   我拎得比較辛苦 ~

其實本身唔駛咁重   但我話因為見到佢今日食蕃薯糖水   搞到我又想買蕃薯   佢話我痴痴哋   關佢咩事 ?!   哈哈哈哈 ~

沖埋涼抖陣就要預備晚餐   今晚 7 點鬆啲都可以開餐 ~

是日懶餐 - 辣汁炒紅腸豚肉 + 菜心苗

辣汁炒紅腸豚肉 - 我想清埋啲紅腸同年糕   所以加埋一齊炒   家姐話咁得意嘅   因為佢唔敢講咁奇怪   哈哈哈哈   之後再話係我自創菜式 ~

菜心苗 - 以前好唔鍾意食菜心苗   因為要拻啲芯   但其實菜心苗甜過菜心   又無菜渣   所以依家都好願意花時間拻芯   哈哈 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

睇下 Youtube 又亡命投票   所以好攰   今晚仲要喺 11 點已經眼瞓   真在太好   因為好耐無試過 11 點瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言