2022年3月7日星期一

臘潤腸 + 蠔油冬菇燜雞膇 + 菜心苗 ( 7-MAR-2022 )





( 7-MAR-2022  MON )

感恩一覺瞓天光   8 點唔夠都起身 lu ~

茶記阿哥聽到我叫外賣   佢都話好耐無聽我把聲   哈哈   之後去到見哂我識嘅員工   我就好開心   因為知道佢地無中招   感恩感恩 ~

早餐都係奶醬多   自己一個人食   真係食奶醬多最好   其實咁都好飽 ~


我原本今日 WFH   但要番菇場處理緊急嘢   不過我都諗住今日點都會番嚟㗎喇   唔想成日心掛掛囉 ~

幾快又到 3 月   仲要 7 號先開始用 3 月   哈哈


今日大廳得我同阿齋   全公司加埋得 6 個人   咁樣靜靜地做嘢都唔錯 ~

阿齋問我做咩番嚟 ?!   我話掛住佢囉   講完都忍唔住笑   不過我話我真係開心見到妳嘅   知妳無嘢先可以番工嘛 ~

Lunch Time 又出去買嘢   差唔多 12 點半先番到菇場   不過今日就唔趕   因為只係食 Flakes 加乳酪 ~

快快手手做埋長命 Report   感恩 3 點半搞掂   可以準時放工 ~

番到屋企都即沖涼   抖陣又預備晚餐 lu ~

是日懶餐 - 臘潤腸 + 蠔油冬菇燜雞膇 + 菜心苗

臘潤腸 - 唔知煮咩呀   所以蒸臘潤腸呢 ~

蠔油冬菇燜雞膇 - 尋晚食剩又再食   勁入味 ~

菜心苗 - 第 3 餐   好在未食厭   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼休息   同里奧大人傾開打針   傾到火都嚟   之後都無彩佢呀 ~

聖經教導 "不可含怒到日落"   呢句我成日記得   好遺憾我成日做唔到 ~

里奧大人唔會睇 "我是遺物整理師"   佢話唔想睇啲慘戲   但其實我想睇紆耐   所以今晚自己睇   居然睇咗 2 集   估唔到幾好睇   無話想像中咁慘呢 ~

睇到 12 點先瞓   我真係覺得夜   但呢排真係唔知點解   成日唔係咁眼瞓咁   唉 ~

沒有留言:

發佈留言