2022年3月3日星期四

豆板醬炒雞柳 + 海帶拉麵 + 粟米蛋花湯 ( 3-MAR-2022 )




( 3-MAR-2022  THU )

尋晚瞓得麻麻哋   因為半夜熱醒呀   但里奧大人話佢就凍醒咗 ~

今朝 8 點 50 都起身   因為里奧大人 WFH   我要整早餐呢 ~


里奧大人唔食麵包皮   咁我將麵包皮切粒再焗   脆卜卜勁正


食完就開機洗衫   之後熨衫 ~

1 點半左右食 Lunch 喇   我唔想太晏食   之後夜晚又食唔落 ~


今日都係投票同睇 Youtube   最想快啲 4 點半放工   咁我唔駛成日望住部手機呢 ~

差唔多 6 點幾都預備晚餐   今晚 7 點唔夠就可以開餐 ~

是日晚餐 - 辣汁雞柳 + 海帶拉麵 + 粟米蛋花湯

辣汁雞柳 - 今次用豆板醬加蠔油炒雞柳   唔估到都好味喎   咁簡單真係可以成日煮   哈哈 ~

海帶拉麵 - 第一次煮海帶同鰹魚做湯底   唔記得喺邊度買咗包韓國海帶   我覺得乾淨過街市買嗰啲   好耐之前我買過   但最後都係掉咗   感覺好似好污糟咁 ~

粟米蛋花湯 - 無菜食喇   所以開罐粟米湯 ~

洗埋碗就沖涼    之後休息休息   一日煮三餐都咪話唔攰   哈哈哈哈 ~

睇電視同 Youtube   又 12 點瞓 ~

沒有留言:

發佈留言