2022年3月27日星期日

咖哩雞肉拚司華力腸 + 福花 ( 27-MAR-2022 )




咖哩配刀削麵都好正


( 27-MAR-2022  SUN )

今朝 9 點 15 分食早餐   我其實朝朝食同一款包都得   但里奧大人話朝朝食同一樣嘢會反胃喎   搞到我今朝特登煮多隻蛋   之後又排包又糙米芝士包咁   等佢無咁悶囉 ~


食完抖陣就同里奧大人網上崇拜   完畢之後   里奧大人就繼續開工 ~

呢排天氣潮濕   真係全屋企做哂大清潔同消毒   我同里奧大人講話做到無嘢好做添   哈哈哈哈 ~

1 點半左右食 Lunch   咁今晚唔駛太夜食晚餐 ~


加咗煲仔飯豉油 & 辣豆板醬 & 甜醬   當堂勁重口味   哈哈


里奧大人 3 點幾話瞓晏覺   咁我溫書啦 ~

家姐工人每朝都飲朱古力奶   所以我成日幫佢睇下有無特價   今日家姐嚟咗貨   所以佢就一定話我知   等我唔駛特登去睇   家姐話朱古力奶同薯片都係比工人   我話工人肥咗都係因為妳   哈哈


6 點唔夠預備晚餐   所以今晚都好快可以開餐   嘻嘻 ~

是日懶餐 - 咖哩雞肉拚司華力腸 + 福花

咖哩雞肉拚司華力腸 - 田師傅咖哩包真係好味又方便   今晚材料有 4 件雞柳 + 2 條司華力腸 + 1 個細薯仔   咁樣應該可分 3 餐食   哈哈 ~

福花 - 終於食完   之後應該買菜心苗 ~

洗埋碗即開機洗衫  今晚飲咗米酒呀   所以唔跳舞喇   咁可以即沖涼 lu ~

呢兩晚要沖熱水涼   仲要沖完之後覺得凍   咁即係又凍咗   今晚都唔駛開風扇瞓 ~

最搞笑里奧大人望個鐘   之後話依家 9 點幾咁早咋 ?!   我話因為無跳舞   所以好似多咗好多時間咁囉 ~

睇下 Youtube   今晚都係 11 點幾瞓覺 ~   

沒有留言:

發佈留言