2024年8月14日星期三

韭菜鍋貼套餐 + 招牌鍋貼 & 麵線套餐 (外賣) ( 14-AUG-2024 )




( 14-AUG-2024  TUE )

尋晚去完廁所   之後好難先瞓得番   臨醒之前係咁發夢   好在啲夢係開心嘅   但起身之後又唔起得哂添 ~

早餐食芝士圈   好在里奧大人都鍾意食芝士   唔係又少一種選擇 lu ~


同里奧大人一齊番公司   靈修 20 分鐘就番工喇 ~

菇場忙下停下   咁啲時間就會過得快好多 ~

Lunch Time 出去行陣就買豬軟骨酸辣米線番菇場   因為今日唔想行咁耐   同埋個天又灰灰暗暗想落雨咁   都係早啲番去好啲 ~


阿花送支咖啡比我   因為車銀優代言   哈哈


阿爽就比榴槤月餅比我   今日好多嘢收呀   開心開心


1 點 05 分開始好眼瞓   所以即去沖杯齋啡   溫總話好少見我沖嘢飲   我話味精重好眼瞓呀   佢話我間唔中都食   我話係㗎   其實次次食完都好眼瞓   但好想食囉 ~

雖然 Skype 又做下自己嘢係好開心   但冷氣超級凍   所以個人都係好眼瞓咁   哈哈 ~

放工即走   船頭都話今日公司冷氣好凍呀   我話我對手全日係冰冷添啦 ~

今晚食埋晚餐就同里奧大人去搞啲嘢   咁等 Lift 有個女人話我個布袋好靚   又夠大個   佢問我邊度買 ?!   我話曼谷   佢話咁遠   仲話頭先去睇有牌子嘅布袋要千幾蚊唔捨得買喎   所以我話叫佢去曼谷買啦   順便去玩下   哈哈 ~

搞掂就即沖涼   之後休息休息   又睇下 Youtube 咁啦 ~

無啦啦胃酸倒流   個人好唔舒服囉   最慘係唔眼瞓   差唔多 10 點 50 分先瞓覺 ~   

沒有留言:

發佈留言