2024年8月6日星期二

燒汁焗雞扒 + 油麥菜苗 ( 6-AUG-2024 )




( 6-AUG-2024  TUE )

感恩一覺瞓天光呀   里奧大人話尋晚瞓得唔錯   可能食咗 2 晚綠豆沙清熱   哈哈 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   食完就去佢公司坐下先番工 ~


菇場忙下停下   咁樣時間都過得好快㗎 ~

瞓到成個人仔咁


Lunch Time 出去 759 行下   有個女人見我買 3 包糖   即刻問我好唔好食 ?!   之後佢又買 1 包   咁我話我鍾意食囉   始終口味個個唔同嘛   呢隻糖係細細個成日食㗎   但之後無再出過啦   咁糟糟之前喺英國買比家姐食   家姐話個口感同味道同以前一樣   我即刻食啦   果然係好似呢 ~

買咗 2 包糖比家姐   佢話乳酪係 $7/杯都抵   咁我又買啦


買完就買燒賣腸粉番菇場食喇   呢期好想食腸粉   但就唔可以成日食囉 ~


真係搞笑   里奧大人同家姐同冰姑今日一齊 Send 午餐比我睇   好在我都有買嘢食   唔係會比佢哋引到好肚餓   家姐咁啱同我一樣食腸粉添呀 ~  

里奧大人嘅午餐係意大利茄茸香煎魚柳配薯條   估唔到佢今日又同同事喺呢間食午餐


唔忙就 Skype 啦   始終望住電腦好過望手機   哈哈 ~

3 點幾又瞓


瞓到 4 點幾都仲係瞓


放工即走   同阿花一齊行   佢講投訴啲嘢比我聽   我笑到好大聲呀   真係睇佢唔出會咁做 ~

番到屋企即預備晚餐   今晚仍然要睇嬋寶   所以咩都要快手少少呀    哈哈 ~

是日晚餐 - 燒汁焗雞扒 + 油麥菜苗

燒汁焗雞扒 - 就咁雞扒好單調   所以即刻加幾粒車厘茄   估唔到咁整又幾好味喎 ~

油麥菜苗 - 今日差啲買咗芥菜苗呀   我以為係寫芥蘭苗呢   咁轉買油麥菜苗啦 ~    

洗埋碗再開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

依家鍾意去 HKTVmall 買生果   價錢同出面差唔多   又可以幫家姐儲積分 ~

呢排天氣熱   真係鍾意食多水份嘅生果   香印提子好味   但可惜糖份高又唔可以成日食


9 點坐定定睇跳水女子 10 米台決賽   一見到陳芋汐同全紅嬋出場   我同里奧大人就靜哂   我緊張到連氣都唔敢抖住呀 ~

嬋寶第一跳係滿分   真係無咩幾何會睇到全部係 10 分呢 ~

我話唔知做唔做做屈體動作 ?!   里奧大人話佢呢世都未必做到   我話我下世都未必做到添呀   哈哈 ~

好開心嬋寶奪金   陳芋汐奪銀   其實北韓都好勁   所以真係實至名歸呢 ~

睇到 10 點 40 分   之後再睇多陣 BAO Family 放鬆一下   所以 10 點 55 分先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言