2024年8月21日星期三

焗肉醬意粉 + 招牌焗鮮茄豬扒飯 (外賣) ( 21-AUG-2024 )




( 21-AUG-2024  WED )

尋晚發冷呀   今朝瞓到濛濛瀧瀧聽到里奧大人掛號   之後佢話要再同我去睇家庭醫生   因為尋晚摸咗我兩次   我仍然發緊燒呀 ~

Book 咗 10 點 15 分   去到只係 10 點   估唔到有得睇呀   感恩感恩 ~

喉嚨仍然超級痛+發燒   不過都攞定兩日病假紙   最多番到工先再嚟改日子呢 ~

里奧大人本身聽日清假   但因為我唔舒服   所以調咗今日清假   佢話諗住休息   但我話依家無得休息 lu ~ 

同里奧大人食埋早餐就去超市買嘢   買完再去睇手機   番到屋企都 11 點半   即開機洗衫   搞掂就沖涼洗頭   食埋藥就瞓覺 ~



2 點左右同里奧大人 Share 食半個芝士圈同綠豆沙   之後食完再食藥   呢幾日都應該過呢啲生活   辛苦里奧大人了 ~


估唔到又 3 點半瞓到 4 點半   其實 5 隻藥有 3 隻藥係食完會昏昏欲睡   所以真係好好瞓咁   哈哈 ~

今晚 6 點半都食晚餐喇   雖然唔係太餓   但想早食早休息 ~

仍然未退燒   所以個人真係好鬼攰   今日沖一次涼就算喇   好在個人無出汗   唔係就點都要沖涼囉 ~

睇下 Youtube   今晚 10 點瞓覺喇 ~

沒有留言:

發佈留言