2024年8月20日星期二

艇仔粥 + 牛肉腸 + 炒麵 (外賣) ( 20-AUG-2024 )




( 20-AUG-2024  TUE )

尋晚瞓瞓下又占寒占凍咁   一起身喉嚨又痛   所以即做測試   感恩係一線 ~

早餐仍然食芝士合桃包   好味好味 ~


今朝行去巴士站居然無出汗   番到菇場洗埋杯都無出汗   我好肯定自己唔舒服喇   要即刻食特強傷風感冒必利痛打底呀 ~

唔忙就好   周身骨痛呀   同埋唔想講嘢   一講嘢喉嚨就好痛 ~

Lunch Time 都唔出去喇   個人好攰   所以食 Flakes + 朱古力奶算喇 ~


無聊整比家姐   估唔到佢話好得意   哈哈


菇場唔忙呀   但占寒占凍囉   個身又有啲滾   又要食粒必利痛 ~

本來靜靜哋   咁阿輸叫阿怪做嘢   佢又想發顛   仲話叫阿輸做埋   阿輸話出埋妳份糧好無 ?!   條友即收聲   真係好不知所謂   阿花都話佢已經無嘢做   仲咁嘅態度真係好得人憎囉 ~

放工即走   船頭知我好唔舒服   我話依家仲係占寒占凍囉   佢話肯定我係發燒添呀 ~

睇醫生再探熱   左耳 38 度同右耳 38.5 度   姑娘話有發燒 ~

等緊藥嘅時候   見到里奧大人入嚟   我叫佢即走啦   診所好多菌呢 ~

里奧大人去買晚餐   咁我都番屋企沖涼先 lu ~

搞掂就開機洗衫   之後里奧大人都番嚟喇   可以即開餐 ~

睇多陣 Youtube   個人有啲發冷   所以今晚 10 點都要瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言