2024年8月31日星期六

譚仔三哥 @ 紅磡 ( 31-AUG-2024 )

過橋米線 (煳辣 3 小辣)


蜜桃乳酸特飲 (+$13)


( 31-AUG-2024  SAT )

感恩一覺瞓天光呀   鬧鐘未響都醒   不過懶床懶到鬧鐘響先起身呢 ~

今朝同里奧大人出去食早餐   次次星期六就可以慢慢嘆   因為餐廳唔太多人 ~



菇場忙下停下   阿渠叫我搵 File   仲同我一齊去倉度拎添呀   真係第一次咁   可能知我病完無咩力   哈哈 ~

放工即走   里奧大人又未放工   所以番屋企放低嘢先 ~

尋日喺一田超市買嘅無花果只係 $59/盒   仲要好甜添呀


抖到 2 點就同里奧大人食下午茶   食到咁上下   家姐話一陣去地鐵站交收   咁樣仲好呀   我唔駛夜晚特登再去 ~



鴛鴦味雞蛋仔   都唔好味嘅


食完就同家姐交收   佢前兩日買咗豬肉乾比我   但無放落雪櫃   所以想快啲比我呀 ~

拎完就去里奧大人公司幫手執房   我一路執   阿妹同叻叻就一路搞搞震   係咁問里奧大人呢隻公仔係咩 ?!   個櫃入面裝咩 ?!   皇上同榴槤經過   又叫佢入嚟睇隻公仔   皇上都忍唔住話似乎阿妹係最開心嗰個   哈哈 ~

家姐比我嘅   本來我諗住拎番公司   因為睇相以為好細隻   點知實物係好大隻   咁我放唔到喺枱嘛   所以我叫里奧大人拎番公司擺   唔好嘥嘛 


諗住一個鐘搞掂   點知執到 7 點半呀   足足 4 個鐘 ~

鴛鴦問我好番未 ?!   真係幾乎每個人一見到我就問我點樣   因為我好少唔同里奧大人一齊呢   哈哈 ~

同里奧大人去譯仔三哥食米線   食完就番屋企   里奧大人就番公司繼續做嘢 ~

開機洗衫就沖涼   今日出咗一身汗   所以沖完涼真係超級舒服呢 ~

家姐喺元朗買咗齋燒鵝同蜜汁豬肉乾比我   咁我鍾意飲檸檬汁   叫佢提我交收完去買   點知佢買咗比我   激到我死死下   因為好重家嘛   之後我話以後唔講話鍾意啲咩比佢知囉   佢話包 Tempo 紙巾係 Soda 好得意   所以比包我試下用喎


里奧大人拎咗 2 個雙黃白蓮蓉比我


睇下 Youtube   里奧大人 10 點幾先番到屋企   無諗過咁夜呀 ~   

今晚 11 點先瞓   呢排真係夜咗瞓咁呀 ~

沒有留言:

發佈留言